Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " طراحی های پیشرفته ی مسیریابی VANET " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی های پیشرفته ی مسیریابی VANET
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Smart Cities Symposium Prague SCSP
سال انتشار
2015
کد محصول
1012502
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
701 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

سیستم های همکار در زمینه ی صنعت خودرو و کامپیوتر نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و پتانسیل زیادی برای رشد مداوم دارند. برای اطمینان از عملکرد مناسب آنها، لازم است راه حل های مخابراتی را بشناسیم تا قادر به پشتیبانی از اشاعه ی اطلاعات مربوط در شبکه های وسیله ی نقلیه باشیم.

رویکردهای متفاوتی برای شبکه بندی و توزیع اطلاعات در شبکه های VANET وجود دارند. رویکردهای مختلف به نیازهای متفاوتی پاسخ می دهند؛ با این حال، هیچ یک از رویکردهای موجود، راه حلی که بتواند به همه ی الزامات کلیدی ترافیک واقعی پاسخ بدهد را ارائه نمی دهند. نتایج مطالعات و شبیه سازی های ما نشان می دهند که یک گزینه ی مناسب نوع مسیریابی مبتنی بر Geocast را با پشتیبانی مبتنی بر خوشه ی مرکزی ترکیب می کند. چنین رویکردی مناسب معماری سیستم های مخابراتی موجود برای راه حل های VANET است.

-1مقدمه

تحرک هوشمند به عنوان یکی از بخش های شهرهوشمند مورد نیاز است تا شهر به درستی به عملیات خود بپردازد. یک شهر هوشمند باید به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان، ساکنان وباشد و مسافران اطراف شهر باید بدون مشکل و بدون تصادف باشند. سیستم های همکار (شبکه های VANET)از هدف تحرک هوشمند حمایت می کنند. مسیریابی در VANET از مسیر یابی در شبکه های MANET متفاوت است و این تفاوت به لطف ویژگی هایی مانند تحرک بالا، تغییر مکرر توپولوژی و نقطه زمانی محدود ایجاد شده است. برخلاف شبکه های MANET، عوامل دیگر نیز حضور دارند-مشتریان در امتداد جاده ها حرکت می کنند، خوشه هایی را تشکیل می دهند و این یک رفتار معمولی در بزرگراه ها و شهرستان هاست. مسیریابی در VANET چالش برانگیزتر از MANET است…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Routing
Vehicles
Vehicular ad hoc networks
Routing protocols

ثبت سفارش جدید