Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " محاسبه ی تنش دندانه چرخ دنده ی ساده و چرخ دنده ی مارپیچی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبه ی تنش دندانه چرخ دنده ی ساده و چرخ دنده ی مارپیچی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Mechanism and Machine Theory
سال انتشار
2015
کد محصول
1012528
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

روشی برای محاسبه ی تنش های ریشه و تماسی برای چرخ دنده های ساده و مارپیچی فلزی در این پژوهش ارائه شده است. نتایج این روش با استفاده از محاسبات المان محدود صحه گذاری شده اند. این روش امکان مدل سازی یک جفت از چرخ دنده های مش بندی شده را در بازه ی چرخش برای چرخ دنده های مارپیچی و هم چنین، توزیع غیریکنواخت بار در راستای خط تماس را فراهم می نماید. در نتیجه، می توان پارامترهایی مانند پیکره بندی هایی که در انها تنش های خمشی و تماسی بیشینه هستند تعیین نمود. همچنین می توان روابط مستقیمی بین رسیدن به خمش بحرانی و تنش تماسی را برای یک جفت از چرخ دنده های مارپیچی و چرخ دنده ی ساده به دست اورد.

-1مقدمه

چرخ دنده های مارپیچی به صورت گسترده ای در بسیاری از کاربرد ها مانند ربات ها، گیربکس ها و موتورهای استارتر مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، به نظر می رسد که دانش کافی درباره ی رفتار واقعی چرخ دنده های مارپیچی تحت بارگذاری، در مقایسه با کاربرد گسترده ی انها وجود ندارد. روش محاسباتی پیشنهاد شده ی ISO 6336 [1,2] برای چرخ دنده های مارپیچی به وضوح ارائه نشده است. همچنین، مطالعات انجام شده ی پیشین بر روی تحلیل تنش چرخدنده های مارپیچی محدود به روش المان محدود [3-6] و یا کارهای تجربی می باشند [7,8]. یک مدل سازی ریاضی نیز در [9-12] وجود دارد، ولی هیچ گونه صحه گذاری به طریق روش المان محدود و یا از طریق نتایج تجربی بر روی ان انجام نشده است… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Gears
Stresses in gears
Finite element modeling
Tooth deflection

ثبت سفارش جدید