Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش های توزیع بار در شبکه توزیع با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی در ترانسفورماتورهای موازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش های توزیع بار در شبکه توزیع با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی در ترانسفورماتورهای موازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Electrical Insulation Conference EIC
سال انتشار
2015
کد محصول
1012536
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
662 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 ترانسفورماتور موازی نقش اساسی ای را در شبکه توزیع ایفا می کند. این ترانسفورماتورها وظیفه تبدیل ولتاژ و توزیع انرژی را بر عهده دارند. اما تلفات فراوان در عملیات، بر اقتصاد شبکه توزیع تاثیر می گذارد. درنتیجه، به منظور صرفه جویی در انرژی، در نظر گرفتن حالت اجرا اقتصادی ترانسفورماتور در مدت توزیع بار در شبکه توزیع، ضروری است. با ترکیب این مطلب با منحنی جامع تلفات توان و بار بحرانی ترانسفورماتور در حالت موازی، بازه عملیاتی اقتصادی ترانسفورماتورها در حالت های عملیاتی مختلف در این مقاله استنتاج می شود. سپس، عدم دسترسی ترانسفورماتورها در حالت اجرا مختلف محاسبه می شود. مدل توزیع بار شبکه توزیع به نحوی پیشنهاد شده است که قابلت اطمینان شبکه، اقتصاد ترانسفورماتورها موازی و تعادل بار را به صورت تابع هدف در نظر بگیرد. ساختار توپولوژیکی، ظرفیت بار و محدودیت های اجرایی به صورت شرایط محدود کننده در نظر گرفته شده اند. با استفاده از الگوریتم بهینه سازی جهت تحلیل مدل، حالت عملکرد مناسب ترانسفورماتور و طرح توزیع بار را می توان تعیین کرد. بعلاوه، یک شبکه توزیع توان دوگانه به منظور نمایش مراحل توزیع بار شبکه توزیع با در نظر گرفتن حالت عملیات اقتصادی ترانسفورماتور استفاده شده است. نتایج بهینه سازی به بهبود قابلیت اطمینان و اقتصاد شبکه توزیع کمک می کند.

1-مقدمه

با رشد جدی مشکلات انرژی و محیطی، بسیاری از کشورها در اطراف دنیا، متعهد به توسعه انرژی های جدید شده اند. در همین حال، آنها از صرفه جویی در حوزه انرژی نیز دفاع می کنند. برق یکی از منابع مهم ضروری می باشد. با این حال، تلفات انرژی فراوانی در فرآیند تولید توان و انتقال آن وجود دارد. درنتیجه، ذخیره سازی انرژی صنعت برق هیچ تاخیری را مجاز نمی شمارد. اصلی ترین تلفات انرژی در صنعت برق شامل مصرف زغال سنگ و تلفات شبکه است. تلفات شبک شامل تلفات خط و تلفات ترانسفورماتور است. ترانسفورماتور توزیع وظیف اساسی تبدیل ولتاژ و تزیع توان در سیستم شبکه توزیع را به عتوان یک وسیل ضروری بر عهده می گیرد. با این وجود، تلفات ترانسفورماتور، بخش زیادی از تلفات شبکه توزیع را در بَر دارد. در نتیجه، انجام برخی اندازه گیری ها جهت کاهش تلفات ترانس اجتناب ناپذیر است. این مورد تاثیرات مثبتی بر امنیت و اقتصاد در شبکه توزیع دارد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Reliability
Economics
Load modeling

ثبت سفارش جدید