Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل فیدبک حالت تطبیقی برای سیستم های تکین غیر خطی لیپ شیتز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل فیدبک حالت تطبیقی برای سیستم های تکین غیر خطی لیپ شیتز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Majlesi Journal of Electrical Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1012557
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
786 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

سیستم های تکین بر حسب مدل سازی سیستم دینامیک، قدرتمندتر از سیستم های فضای حالت معمولی رفتار می کنند. از آنجا که معادلات جبری در مدل های تکین، می توانند قیود سیستم را توصیف کنند، سیستم های تکین غیر خطی می توانند یک روش عمومی را برای مدلسازی و کنترل سیستم های دینامیک مقید ارائه دهند. این مقاله، یک کنترل تطبیقی را برای سیستم های تکین غیر خطی مورد بحث قرار می دهد که شرط لیپ شیتز را برآورده می کنند. تاکنون روش های تطبیقی برای سیستم های تکین، به ندرت در منابع بررسی شده اند؛ با این وجود، در عمل روش های مفیدی هستند، زیرا ساز و کار تطبیقی در طول کنترل تطبیقی می تواند به منظور بهبود عملکرد سیستم، کنترل کننده را برای سیستمی با ساختارها و پارامترهای نامعلوم تنظیم کند. کنترل کننده ارائه شده از یک راهکار فیدبک حالت با بهره های تطبیقی و ساز و کاری برای تنظیم بهره ها بر مبنای تئوری پایداری لیاپانوف، تشکیل شده است. در ابتدا، کنترل کننده، برای پایدار سازی سیستم طراحی شده و سپس برای مسأله تعقیب، توسعه یافته است. یک شبیه سازی روی مدل تکین ربات متحرک، فراهم شده تا کارایی راهکار کنترل پیشنهادی را به تصویر بکشد.

-1مقدمه

سیستم های تکین (همچنین با نام های سیستم های توصیفگر و سیستم های دیفرانسیلی- جبری) که شامل معادلات دیفرانسیلی و جبری هستند، توجه تحقیقاتی زیادی را در سال های اخیر به خود جلب کرده اند. این نوع مدل، یک نمایش طبیعی و ساده از سیستم های واقعی است و ساده تر می تواند با سیستم های پیچیده و مقید، کار کند. کاربردهای زیادی از سیستم های تکین، در سیستم های مختلف مانند سیستم های مداری [1]، سیستم های قدرت [2]، سیستم های اقتصادی [3]، ربات های مقید [4، 5]، فرایند شیمیایی [6] و سیستم های زیستی [7، 8]، مورد بحث قرار گرفته اند…

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Nonlinear Singular Systems
Adaptive Sontrol
Constrained Robot

ثبت سفارش جدید