Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " myEvalS: چارچوب شبیه سازی یکپارچه برای ارزیابی انتقال H.264 / SVC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
myEvalS: چارچوب شبیه سازی یکپارچه برای ارزیابی انتقال H.264 / SVC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
KSII TRANSACTIONS ON INTERNET AND INFORMATION SYSTEMS
سال انتشار
2012
کد محصول
1012673
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

تقاضای روزافزون برای توزیع کدگذاری مقایس پذیر ویدئو H.264 (H.264 / SVC) محققان را ترغیب می­ کند که روش ­هایی برای  افزایش کیفیت ویدئوی تحویل داده شده در اینترنت، ابداع کنند. علاوه بر این، محققان و پژوهشگران به طور کلی برای تجزیه و تحلیل و یا ارزیابی معماری شبکه طراحی شده ­ی خود و یا پروتکل­ های پیشنهادی، به شبیه ساز کامپیوتر وابسته­ اند. بنابراین، برای کمک به جوامع تحقیقاتی شبکه و کدگذاری ویدئو، یک مجموعه ابزار کامل به نام myEvalSVC، برای ارزیابی کیفیت تحویل انتقالات H.264 / SVC در یک محیط شبیه سازی ارائه شده است. این مجموعه ابزار مبتنی بر چارچوب ارزیابی جریان کدگذاری مقیاس پذیر ویدئو H.264 (SVEF) است و برای اتصال به شبیه ساز NS2 توسعه یافته است. با این ترکیب، افرادی که روی کدگذاری ویدئو کار می­ کنند می توانند اثرات یک شبکه واقعی تر را بر توالی ویدئوی حاصل از روش کدگذاری خود، شبیه سازی کنند، در حالی که افرادی که در فن آوری شبکه کار می­ کنند می توانند تاثیر جریان­ های ویدئویی واقعی بر ساختار پیشنهادی شبکه یا پروتکل را ارزیابی کنند. برای نشان دادن سودمندی این مجموعه ابزار جدید، نمونه هایی از انتقال H.264 / SVC روی  802.11 و 802.11e ارائه شده است.

-1مقدمه

H.264/MPEG10 یا کدگذاری پیشرفته ویدئو (AVC)[1][2] یک استاندارد صنعتی فشرده سازی ویدیو است که ویدئو دیجیتال را به فرمتی تبدیل می­ کند که برای ذخیره سازی یا انتقال حجم کمتری دارد [3] [4] [5]. ضبط ویدئو، پخش ویدئو، نظارت تصویری، و ویدئو کنفرانس نمونه هایی رایج از کاربرد تکنولوژی H.264 / AVC است. با این حال، محدودیت مقیاس پذیری، توانایی H.264 / AVC را در رفع نیازهای مختلف کاربران مختلف با صفحه نمایش های مختلف که از طریق لینک های شبکه های مختلف متصل شده ­اند، محدود می کند. بنابراین، کدگذاری مقیاس پذیر ویدیو  H.264(H.264 / SVC) [6] برای غلبه بر این محدودیت پیشنهاد شد. مقیاس پذیری مکانی، مقیاس پذیری زمانی و نسبت نویز-سیگنال (SNR) سه ویژگی مهم استاندارد H.264 / SVC هستند. مقیاس پذیری مکانی استانداردی ایجاد ­می­ کند که می ­تواند با رزولوشن مکانی ویدئو تطبیق یابد. مقیاس پذیری زمانی، سازگاری با نرخ فریم، و مقیاس پذیری SNR سازگاری با کیفیت ویدئو را امکان­ پذیر می­ سازد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






H.264/SVC
SVEF
NS2
myEvalSVC
network simulation

ثبت سفارش جدید