Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " آمار " با موضوع " spate: یک بسته R برای مدل سازی فضا – زمانی با یک فرایند آماری فرارفت - پخش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
spate: یک بسته R برای مدل سازی فضا – زمانی با یک فرایند آماری فرارفت - پخش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Statistical Software
سال انتشار
2015
کد محصول
1012683
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
47
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بسته R، spate، روش ­شناسی­ مربوط به مدل سازی مجموعه داده ­های فضا – زمانی بزرگ را اجرا می­ کند. فرایند فضا – زمانی گاوسی، از طریق یک معادله دیفرانسیل جزئی تصادفی (SPDE) تعریف می­ شود که با استفاده از روش ­های طیفی حل می­ شود. بر خلاف روش زمین­ آماری مرسوم که بر توابع کوواریانس تکیه دارد، روش SPDE طیفی، از نظر محاسباتی قابل­ اجراست و پارامتری­ سازی فضا – زمان حقیقی را حاصل می­ کند.

هدف این بسته، ارائه ابزاری برای شبیه­ سازی و مدل سازی فرایندهای فضا – زمانی با استفاده از یک روش مبتنی بر SPDE است. این بسته، شامل توابعی برای بدست آوردن پارامتری سازی ­هاست، مانند ماتریس­های کوواریانس ابداع یا انتشارگر از مدل فضا – زمانی. این ابزار، ساخت مدل­ های بیزی سلسله­ مراتبی اختصاصی را با استفاده از مدل مبتنی بر SPDE در طول فرایند امکان­ پذیر می ­سازد. آنگاه توابع این بسته، الگوریتم­های موردنیاز برای انجام استنباط با مدل سلسله­ مراتبی را ارائه می­دهند که این الگوریتم­ ها از نظر محاسباتی کارآمد هستند. به علاوه، الگوریتم مونت کارلوی زنجیره مارکوف (MCMC) تطبیقی که در بسته اجرا می­ شود را می­توان به عنوان یک الگوریتم برای انجام استنباط بدون هر گونه مدل­ سازی اضافی مورد استفاده قرار داد. این تابع منعطف است و اختصاصی­ سازی با توجه به کاربرد را امکان­ پذیر می­ سازد. الگوریتم MCMC از داده­ هایی پشتیبانی  می کند که از یک توزیع گاوسی یا سانسور شده با جرم نقطه ­ای صفر تبعیت می­ کنند. متغیرهای کمکی فضا – زمانی را می­ توان از طریق عبارت مربوط به رگرسیون در مدل وارد کرد.

-1مقدمه

داده ­های فضا – زمانی که به تدریج بزرگتر می شوند، در بسیاری از حوزه ­ها و کاربردها تولید می­ شوند. به عنوان مثال، مجموعه داده ­هایی از ماهواره­ های سنجش از دور  یا مدل­ های فیزیکی قطعی مانند مدل­ های پیش­بینی عددی وضع هوا (NWP) بدست می ­آیند. بنابراین، نیاز فزاینده­ای به روشی که بتواند از عهده چنین داده­ های بزرگی برآید، وجود دارد. برای معرفی و مروری بر آمار فضا – زمانی، کرسی و ویکل (2011) را ببینید...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله آمار در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده آمار در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



space-time model
large data sets
Gaussian process
physics based model

ثبت سفارش جدید