Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل ولتاژ AC و توان راکتیو سیستم LCC HVDC با خازن های کنترل پذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل ولتاژ AC و توان راکتیو سیستم LCC HVDC با خازن های کنترل پذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
2017
کد محصول
1012780
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کاملاً مشخص است که سیستم LCC HVDC سنتی توانایی کنترل توان راکتیو خود و ولتاژهای AC ترمینال­ ها را ندارد. این مقاله به بررسی کنترل ولتاژ AC و توان راکتیو در سمت اینورتر سیستم LCC HVDC با خازن­ های کنترل ­پذیر می­پردازد. توانایی سیستم در عملکرد تحت زاویه ­ی خاموشی منفی برای دستیابی به گستره ­ی وسیعی از کنترل توان راکتیو، و بطور خاص، توانایی تحویل دادن توان راکتیو مورد استفاده قرار می­گیرد. در ارتباط با ولتاژ ترمینال AC اینورتر یا کنترل توان راکتیو، و برخی دیگر از قابلیت­ های کنترلی سمت یکسوساز، کنترل توان اکتیو، مطلوب است، زیرا تغییرات شدید انتقال توان اکتیو بسیار نامطلوب است. نخست، تحلیل نظری دقیق انجام می­گیرد تا کنترل ­پذیری توان راکتیو را نشان دهیم، و سطح ولتاژ خازنی براساس گستره ­ی کنترلی مطلوب انتخاب می­شود. به علاوه، یک روش جدید سنجش زاویه ­ی خاموشی برای اندازه­ گیری­ های زاویه­ ی خاموشی منفی پیشنهاد می­شود. اثربخشی کنترل­ پذیری توان / ولتاژ راکتیو برای سیستم پیشنهادی از طریق نتایج شبیه ­سازی با استفاده از شبیه­ ساز دیجیتال زمان واقعی (RTDS) اعتبارسنجی شد. برای تأیید اثربخشی کنترل ولتاژ و توان راکتیو، CCC HVDC و LCC HVDC با SVC نیز در RTDS ایجاد شدند، و شبیه­ سازی­ ها با هم مقایسه شدند. افزون بر این، سهم کنترل ولتاژ AC در سیستم قدرت با استفاده از روش پیشنهادی از طریق نتایج شبیه­ سازی بر روی سیستم قدرت AC چهار ماشینه­ ی دو ناحیه ­ای نشان داده شد.

1-مقدمه

فناوری جریان مستقیم فشار قوی (HVDC) مبتنی بر کانورتر متداول کموتاتوری خط (LCC) از 60 سال قبل که پدید آمد، نقش مهمی در انتقال کلان برق در فواصل طولانی در سراسر جهان داشته است. با اینحال هنوز هم برخی محدودیت­ های شناخته ­شده ­ی مرتبط با آن به قوت خود باقی است و تا حد مشخصی، کاربردهای بیشتر این فناوری را محدود می­سازد. یکی از محدودیت­ها، نیاز به توان راکتیو زیاد در هر دو سمت سیستم HVDC است. نیاز به توان راکتیو به خاطر روشن شدن تریستورها پس از مثبت شدن ولتاژ کموتاسیون است که موجب تأخیر در شکل ­موج ­های جریان نسبت به شکل ­موج­ های ولتاژ می­شود....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



reactive power control
AC voltage control
LCC HVDC
HVDC with controllable capacitor

ثبت سفارش جدید