Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " بررسی سیستم مدیریت پل در مصر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی سیستم مدیریت پل در مصر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
HBRC Journal
سال انتشار
2013
کد محصول
1012798
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدل الگویی از سیستم مدیریت پل برای پل های بتنی در مصر (EBRMS) ساخته شده و مورد آزمایش قرار گرفته است. سیستم پیشنهادی دارای توانایی ثبت داده های مختلف، دارای ابزار برای سنجش شرایط، رتبه بندی اولویت و بهینه سازی هزینه در پل و شبکه می باشد. سنجش شرایط بر مبنای نوع، دامنه و شدت نواقص و فوریت مداخله همگی بر مبنای مشاهدات ایجاد شده در طی بازرسی ها می باشد. همچنین این روش در برگیرنده اهمیت عناصر تخریب شده می باشد. رتبه بندی اولویت بر مبنای سنجش پایگاه دانش گنجانده شده در سیستم ارزیابی می شود. در واقع این سیستم با استفاده از چهار پارامتر محاسبه می شود: سنجش شرایط، دوره خدمت باقی مانده، شاخص ایمنی و اثر سازه بر شبکه. چارچوب ارائه شده EBRMS شامل سه واحد اصلی می باشد: پایگاه داده و بازرسی ها، سنجش شرایط و واحد های تصمیم گیری. جزئیات هر کدام از قابلیت های سیستم بر مبنای تحقیقات منتشر شده و بالاخص پروژه BRIME می باشد. انجام آزمایش و صحت سنجی طرح پیشنهادی با استفاده از یک شبکه مجازی و داده های منتشر شده موجود پل به عنوان پایگاه دانش انجام می شود. در شبکه مجازی، دوازده پل واقعی با شرایط مختلف (دال و تیر، شاهتیر با مقطع قوطی شکل و انواع دال ها) در موقعیت های مختلف تحت شرایط مختلف سرویس در نظر گرفته شده اند. انواع مختلف وضعیت های خرابی، سیاست های اعمالی و محدودیت های بودجه جهت انجام آزمایش و صحت سنجی فرض شده اند. تمامی نتایج به صور منطقی و در محدوده پذیرفته شده می باشند.

-1مقدمه

شبکه راه مصر دچار خرابی ها و آسیب های گسترده به دلیل افزایش قابل توجه حجم ترافیک و عدم وجود استراتژی های مدون نگهداری شده است. واضح است که وجود یک سیستم مدیریت جهت سازماندهی فرآیند نگهداری، تعمیر، بهسازی و جایگزینی المان های شبکه مورد نیاز می باشد. صرف وجود این سیستم به تنهایی جهت نگهداری کاربری شبکه مورد نیاز نمی باشد، بلکه جهت نگهداری سرمایه عظیم صرف شده بر روی بزرگ راه های مختلف مورد نیاز می باشد.

سیستم مدیریت پل (BMS) که به صورت ابزاری برای کمک به نهاد های مسئول پل ها و بزرگراه ها در انتخاب شرایط بهینه در شبکه پل که سازگار با سیاست های نهاد، اهداف بلند مدت و محدودیت های بودجه می باشد، تلقی می شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Bridge management system
Condition rating
Priority ranking

ثبت سفارش جدید