Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " اپی رتینال مصنوعی برای بیماری های تخریب لایه خارجی شبکیه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اپی رتینال مصنوعی برای بیماری های تخریب لایه خارجی شبکیه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Ophthalmology
سال انتشار
2008
کد محصول
1012815
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تخریب ماکولار مرتبط با سن (AMD) و اختلال رنگدانه ­ای شبکیه (RP) مشکلات متداول در ارتباط با تخریب لایه خارجی شبکیه هستند و همچنین عوامل غالب در اغلب بیماری­ های نابینایی مرتبط با شبکیه هستند. شبکیه مصنوعی، یک راه ­حل نویدبخش برای این بیماری ­های تخریب گیرنده نوری است. اغلب مفاهیم کنونی شبکیه مصنوعی بر اساس تحریک الکتریکی سلول­ های عصبی هستند. در 20 سال گذشته، شبکیه مصنوعی در دو جهت توسعه یافته است: اپی­رتینال مصنوعی و زیر­شبکیه مصنوعی. هر کدام از تکنیک ­های پروتزسازی، مزایا و معایب خود را دارد. نصب اپی­رتینال مصنوعی آسان­تر است و این مزیت را دارد که اغلب قطعات الکترونیکی را در زجاجیه خارج از سطح شبکیه قرار می­ دهد، که کمک زیادی به حذف گرمای تولید شده توسط دستگاه کاشته شده می­ کند. در این مقاله، مرور کوتاهی بر مفاهیم شبکیه­ های مصنوعی ارائه می ­شود. بعد از آن، چندین ویژگی مهم تحریک الکتریکی اپی­رتینال مطرح می ­شود. به علاوه، برخی دستگاه­ های اپی­رتینال مصنوعی عملی که توسط محققان در ایالات متحده، آلمان، و ژاپن در گذشته تولید شده­ اند، مرور می­ شود. امیدواریم که این دستگاه ­ها در آینده نزدیک کاربرد گسترده ای پیدا کنند.       

-1مقدمه

بیماری ­های تخریب شبکیه، منجر به مرگ گیرنده ­های نور می­ شوند: سلول ­های میله ­ای در ناحیه شبکیه محیطی مسئول دید در شب و سلول­ های مخروطی در مرکز شبکیه مسئول دید رنگی هستند. تخریب شبکیه ارثی و تخریب ماکولای وابسته به سن (AMD) دو مثال از رتینوپاتی­ های کور کننده هستند، که در آنها، تنها راه های اندکی برای جلوگیری یا توقف زوال بینایی وجود دارد که سبب می­ شوند به کوری نیانجامد. در سراسر جهان، میلیون­ها نفر از اختلال رنگدانه ­ای شبکیه (RP) ، دلیل اصلی بیماری­ های ارثی شبکیه رنج می ­برند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




outer retinal degeneration
retinal prosthesis
age-related macular degeneration

ثبت سفارش جدید