Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " نانوفناوری " با موضوع " کاربرد فناوری نانو در کف سازی و لباس های ورزشی به منظور ارتقای فعالیت های ورزشی، عملکرد، کارایی و راحتی: یک مرور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد فناوری نانو در کف سازی و لباس های ورزشی به منظور ارتقای فعالیت های ورزشی، عملکرد، کارایی و راحتی: یک مرور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Industrial Textiles
سال انتشار
2015
کد محصول
1012819
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

سال­ هاست که تمایل به محصولات ورزشی با عملکرد و کارایی ارتقایافته وجود دارد و فناوری نانو، پنجره­ های جدیدی به سوی تولید پوشاک ورزشی کاربردی گشوده است. هدف این مقاله، ارائه مروری جامع بر کاربرد فناوری نانو در بخش ­های مختلف ورزشی با تاکید عمده بر کف­سازی، لباس و کفش ورزشی است. برخی از ویژگی­ های مهم پوشاک ورزشی تولید شده با فناوری نانو نیز در متن مورد بحث و بررسی قرار می ­گیرد. در ادامه روند کنونی، در آینده نزدیک، تمامی انواع پوشاک ورزشی تحول با فناوری نانو را تجربه خواهند کرد.

-1مقدمه

با کاربرد روزافزون فناوری نانو در همه جنبه ­های زندگی روزمره، استفاده از نانومواد در مهندسی ورزش مورد توجه بوده است و منجر به توسعه علمی ورزش شده است. امروزه، فناوری نانو به طور گسترده در بخش­های مختلف ورزشی از جمله مکان­ های ورزشی، تجهیزات ورزشی و پوشش ­های ورزشی، پوشش ­های سقف و لباس به کار رفته است. شرکت­ های ورزشی معروف به دنبال ایده­ های جدید و نوین به منظور کاربرد روزافزون فناوری نانو در محصولات ورزشی خود به هدف به دست آوردن ویژگی ­های مطلوب هستند [1]. اگرچه، نانومواد در بخش ­های ورزشی مختلف مزایای بسیاری را در جامعه ورزش به همراه آورده ­اند، احتمالاً بر محیط و موجودات زنده تاثیر منفی می­ گذارند که سبب سلامت بشر می­ شود [2]. بنابراین، باید توجه بیشتری به مطالعه زیستی مواد نانو شود که این امر موجب توسعه مهندسی ورزش با آثار مضر قابل چشم ­پوشی می­ شود [2]…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله نانوفناوری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده نانوفناوری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Technical textiles
industrial textiles
protective fabrics
working textiles

ثبت سفارش جدید