Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کاربرد شکافت متغیر در مدل سازی هزینه های راه اندازی برای زمان بندی کوتاه مدت تولید آبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد شکافت متغیر در مدل سازی هزینه های راه اندازی برای زمان بندی کوتاه مدت تولید آبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
1997
کد محصول
1012831
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
994 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

در این مقاله، یک مدل توان الکتریکی آبی عدد صحیح مختلط، بحث شده است. هدف این مدل، نشان دادن دقیق مشخصه تولید نیروگاه های آبی است. در بخش مدل سازی، این مقاله بر دو خواسته بیان شده از طرف تولید کنندگان توان در یک مطالعه پیشین تمرکز می کند. اول، کار در نقاط با بازده خوب، مطلوب می باشد. دوم، راه اندازی ها و خاموشی های واحدها نباید زیاد انجام شوند، زیرا هزینه زا هستند. این مسأله، با آزادسازی معادله توازن توان و با استفاده از شکافت متغیر، به یک زیر مسأله برای هر واحد آبی تجزیه می شود. مزیت این آزادسازی، این است که می توانیم از روش های برنامه ریزی شبکه و برنامه ریزی دینامیک استفاده کنیم که ثابت کرده اند برای مسائل برنامه ریزی سیستم قدرت، به خوبی کار می کنند. آزادسازی به کار رفته در این مقاله، تا جایی که ما می دانیم، تاکنون در این زمینه استفاده نشده است. مسأله اصلی توسط یک روش زیر گرادیان، حل شده است. در نهایت، یک مثال عددی بخشی از سیستم قدرت سوئد، این روش را توضیح می دهد.

-1مقدمه

در برنامه ریزی روزانه توان آبی، داشتن مدل های دقیق، ضروری است. در رابطه با برنامه ریزی توان، مدل سازی مشخصه تولید، بسیار مهم است. مشخصه تولید، رابطه بین آب تخلیه شده و توان تولید شده را توصیف می کند. در این رابطه، نقاطی وجود دارند که در آنها، مشتق دارای یک حداکثر محلی است که نقاط بهترین بازده محلی نامیده می شوند. این به این معناست که مشخصه تولید، غیر خطی و غیر محدب است. اگر نیروگاه ها در بین این نقاط برنامه ریزی شوند، از دست دادن بازده، قابل توجه (تا چند درصد) می باشد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Costs
Character generation
Piecewise linear techniques
Piecewise linear approximation

ثبت سفارش جدید