Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " الگوریتم خوشه بندی با انرژی کارآمد برای شبکه های حسگر بی سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم خوشه بندی با انرژی کارآمد برای شبکه های حسگر بی سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Computer Communication and Informatics
سال انتشار
2016
کد محصول
1013426
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
376 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما در این مقاله یک الگوریتم خوشه ­بندی و مسیریابی جدید برای جمع­ آوری داده ­ها در شبکه­ های WSN مطرح می­ کنیم. این الگوریتم مبتنی بر لایه ­بندی و آگاه از انرژی می­ باشد. الگوریتم پیشنهادی که به اختصار EA-CRA نام دارد، دارای یک معماری چندلایه نوین است. به بیان دقیق ­تر، در این رویکرد حوزه تحت پوشش شبکه به چندین لایه تقسیم می­ شود. این تقسیم بندی به گونه­ ای است که وسعت هر لایه ­ای که به ایستگاه مرکزی نزدیک­تر است کوچک­تر می­ شود و علاوه بر آن، هر لایه شامل چندین خوشه (زیرلایه) می­ باشد. طرح پیشنهادی نه تنها فاصله ارتباطی میان گره ­ها را کوتاه ­تر می­ کند، بلکه همچنین سربار ارتباطی مورد نیاز برای ایجاد خوشه­ ها را نیز کاهش می ­دهد. الگوریتم پیشنهادی در نرم افزار متلب شبیه ­سازی شده و کارایی آن مورد آزمایش قرار گرفته است. با مقایسه نتایج بدست آمده از عملکرد EA-CRA با سایر الگوریتم­ های مرتبط، اثربخشی این رویکرد تائید شد. نتایج حاصل از انجام آزمایشات نشان می­ دهد که الگوریتم EA-CRA از لحاظ طول عمر شبکه کارایی بهتری دارد.

1-مقدمه

محیط ­های بی ­سیم، اهمیت بسیاری از زمینه ­های تحقیقاتی مربوط به ارتباطات بی ­سیم و همچنین انتقالات و پنهان­ نگاری چند­رسانه ­ای بی ­سیم را افزایش داده ­اند. [۱-۵]. پیشرفت­ های اخیر در فناوری­ های ارتباطی بی­ سیم، موجب شده تا این فناوری برتری ­های بی شماری نسبت به شبکه­ های سیمی داشته باشد و تکنسین ­ها را قادر ساخته تا  دستگاه های کوچک، کم مصرف، کم هزینه و چندکاره ­ای را به وجود آورند [۶-۱۷]....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Network divisions
Cluster leader head
Broadcast distance

ثبت سفارش جدید