Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي شيمی " با موضوع " قابلیت های شبیه سازی عددی جریان های چند فازه در پمپ های گریز از مرکز با استفاده از نرم افزار CFD مدرن و پیشرفته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قابلیت های شبیه سازی عددی جریان های چند فازه در پمپ های گریز از مرکز با استفاده از نرم افزار CFD مدرن و پیشرفته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
arXiv preprint physics
سال انتشار
2005
کد محصول
1013674
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
66 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله توانایی ها و قابلیت های شبیه سازی عددی جریان های مایع را با مخلوط گازی و یا جامد را در پمپ های گریز از مرکز با استفاده از نرم افزار CFD مدرن و پیشرفته، جهت تخمین و پیش بینی عملکرد منحنی های پمپ در چنین محیط هایی، بررسی می کند. خصوصا، راهکارها و مدل های جریان چندفازی موجود در پکیج CFX-5 شرح داده شده و مزایا و معایب انها تجزیه و تحلیل می شود.

1-مقدمه

مساله ی پمپاژ سیالات چند فازی، مثلا مایعات با مخلوط های گازی و یا جامد، برای بسیاری از شاخه های موجود در صنعت، امری حائز اهمیت می باشد. برای پمپاژ سیالات چند فازی، حتی در ظرفیت ها کم و هد های بالا، معمولا از پمپ های گریز از مرکز استفاده می شود. موضوع مهم این است که پمپ های جابجایی نیازمند خلوص بالایی از سیالات پمپ شده بوده و در هنگام حضور ترکیبات دیگر، قابلیت اطمینان پایین تری را از خود نشان می دهند…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




multiphase flows
centrifugal pumps
Lagrangian and Eulerian approach

ثبت سفارش جدید