Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پژوهشی پیرامون راهبردهای کنترل حمل و انتقال در شبکه داده های نامگذاری شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهشی پیرامون راهبردهای کنترل حمل و انتقال در شبکه داده های نامگذاری شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Communications Surveys & Tutorials
سال انتشار
2016
کد محصول
1013729
تعداد صفحات انگليسی
34
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 شبکه داده های نامگذاری شده (NDN) ، متفاوت با شبکه های سنتی IP ، می توانند براساس محتوای نامگذاری شده بازیابی و تحویل سریع محتوا را تحقق بخشند . NDN ، بعنوان یکی از مهمترین معماری های اینترنت نسل آینده ، نیازمند راهبردهای انعطاف پذیر ، موثر و کارآمد برای کنترل حمل و انتقال می باشد ، که برای توسعه گسترده NDN ضروری و حیاتی می باشند . دراین مقاله ، پژوهشی جامع ارائه می دهیم و چالش های تحقیقاتی پیرامون کنترل حملِ NDN را برای اولین بار بیان می کنیم . نخست ، به معرفی NDN و فرایند حمل داده های آن می پردازیم . سپس ، تفاوت های الزامی بین کنترل حمل NDN و کنترل حمل IP مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت و از سه منظر با هم مقایسه خواهند شد : از جانب کاربر ، مسیریاب ها (روترها) ، و تامین کنندگان شبکه . سپس ، یک طبقه بندی دقیق برای طرح های جدید کنترل حمل NDN ارائه خواهد شد . نهایتاً برخی چالش های پژوهشی و چشم اندازهای گسترده تر را ارائه خواهیم داد.

1-مقدمه

باتوجه به اپلیکیشن ها و سرویس های چشمگیر نوین برروی اینترنت ، طراحی اینترنت نسل آینده دارای الزامات و نیازهای جدیدی نظیرِ میزان موبیلیته یا تحرک قابل پشتیبانی ، مقیاس پذیری ، امنیت و قابلیت اطمینان خواهد بود . بطور ویژه ، الگوهای نوظهورِ شبکه های توزیع که با رشد پایدار در رسانه های دیجیتال ، تجارت الکترونیک ، شبکه های اجتماعی ، و اپلیکیشن های گوشی های هوشمند ، توسعه یافته اند ، به کاربردهایی عمده در اینترنت کنونی بدل شد اند . باوجود اینکه برخی راهکارها (همچون شبکه های تحویل محتوا (CDN)و سیستم های نظیر به نظیر (P2P)) برای ارضای برخی از این الزمات و خصوصیات یکپارچه محتوا محور ، مطرح شده اند ، اما می توان گفت که همه اینها درواقع به مثابۀ تکمیل و همپوشانیِ توسعه براساس زیرساخت های شبکه IP بوده اند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Named Data Networking
Transport Control
Multipath Control
Intelligent Forwarding

ثبت سفارش جدید