Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " رهیافت کنترلی تغذیه ی بارهای بحرانی ولتاژ پایین در یک DFIG ظرفیت بالا با تریستور طرف شبکه ی کنترل شده با رگولاتور ولتاژ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رهیافت کنترلی تغذیه ی بارهای بحرانی ولتاژ پایین در یک DFIG ظرفیت بالا با تریستور طرف شبکه ی کنترل شده با رگولاتور ولتاژ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Conference on Renewable Power Generation
سال انتشار
2011
کد محصول
1013748
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
722 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با افزایش روز افزون قدرت بادی متصل­شده به شبکه و پیشرفت نیروگاه­ های بادی فراساحلی، مشخصه ­های عملیاتی توربین­ های بادی در طول رخداد خطا نگرانی­ های بیشتری را به خود معطوف نموده ­اند. این مقاله یک روش نسبتاً ساده را برای به دست­ آوردن تغذیه ­ی ولتاژ پایین بارهای بحرانی (LVRT)  برای توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی تغذیه ­ی مضاعف، دنبال می­نماید. یک رگولاتور ولتاژ کنترل شده با تریستور(TCVR) در طرف ولتاژ پایین نیروگاه مزرعه­ ی بادی نصب می­شود. هنگامی­که افت ولتاژ رخ می­دهد، ولتاژ طرف شبکه به شکلی معقول بر اساس درجه­ ای که آن برای بهبود ولتاژ استاتور DFIG افت می­نماید، جبران­سازی می­شود که در نتیجه­ ی آن تغییرات دامنه­ ی شار، کاهش یافته بنابراین جریان روتور در زیر محدوده نگه­داشته می­ شود و همزمان ازدیاد ولتاژ dc باس(گذرگاه) در هنگام خطا میرا می­شود. یک مدل سیستم DFIG قدرت بادی با ظرفیت 5MW با استراتژی کنترل پیشنهاد داده شده در PSCAD/EMTDC ایجاد شده تا مشخصه­ های عملیاتی توربین بادی را تحت خطاهای شدید شبیه ­سازی نماید تا از این طریق قابلیت اطمینان روش پیشنهادی را اعتبارسنجی نماید.

1-مقدمه

در میان انرژی­های تجدیدپذیر جدید، قدرت بادی با سرعت بالایی رشد داده شده و نقش مهمی را در آینده ایفا خواهد نمود. تا سال 2010، ظرفیت قدرت بادی به 194.4 GW رسیده ­است. در میان انواع مختلف توربین­های بادی، DFIG نوع متداول­تر است چرا که  دارای ظرفیت عملیاتی با سرعت متغیر است، دارای کنترل جداسازی شده ­ی توان فعال و واکنشی بوده، هزینه ­ی آن کم و ساختار ساده­ای دارد و همچنین دارای تعداد دیگری از مزایا می­باشد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید