Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک الگوریتم رله دیستانس بین فازی برای خطوط انتقال با جبران سازی سری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم رله دیستانس بین فازی برای خطوط انتقال با جبران سازی سری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2014
کد محصول
1013763
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک الگوریتم رله دیستانس بین فازی برای خطوط انتقال با جبران سازی سری در این مقاله ارائه شده است. امپدانس خطا را می توان به صورت اصلاحی با استفاده از الگوریتم ارائه شده و بدون نیاز به پارامترهای دیوایس خازن سری محاسبه کرد. خازن سری را می توان به صورت یک امپدانس خطی شده در طول دوره خطا ساده سازی نمود، اما پارامترهای آن را می توان به عنوان متغیرهایی در معادلات حلقه خطا استفاده نمود. آزمایشات شبیه ساز دیجیتال بلادرنگ نشان می دهند که الگوریتم ارائه شده می تواند به نتایج دقیق تری در مقایسه با الگوریتم های رله دیستانس متداول برای خطوط انتقال با جبران سازی سری دست یابد.

1-مقدمه

خازن های سری (SCs) به طور گسترده ای در انتقال توان برای افزایش ظرفیت انتقال توان، بهبود پایداری گذرا و نوسانات توان میرا استفاده می شوند. گیر اکسید فلزی (MOV) به عنوان یک دیوایس حافظت در برابر اضافه ولتاژ روی خازن های سری برای سال ها استفاده شده است...

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Distance relay
interphase faults
series-compensated transmission lines

ثبت سفارش جدید