Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " افزایش سن بیولوژیک و بیماری قلبی عروقی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
افزایش سن بیولوژیک و بیماری قلبی عروقی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Heart
سال انتشار
2008
کد محصول
1013918
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
540 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سطح جمعیت، چندین عامل خطر مربوط به محیط، سبک زندگی و ژنتیک در ایجاد بیماری شریان کرونر (CAD) و نارسایی قلبی نقش دارند. با این وجود، در سطح فردی، سن و استعداد ابتلا به بیماری در افرادی که ظاهراً ریسک‌ فاکتورهای مشابهی دارند متفاوت است. مکانیسم‌های پیشنهادی برای توضیح این تفاوت باید نقش سن در این بیماری‌ها (یعنی اینکه بیماری در چه سنی شایع‌تر است) و تاثیر عوامل خطر شناخته شده را درنظر بگیرند. در اینجا ما شواهدی را ارائه می‌دهیم که نشان می‌دهند بخشی از تفاوت فردی استعداد ابتلا و شروع CAD و سایر بیماری‌های قلبی عروقی شامل نارسایی قلبی، مربوط به تفاوت در افزایش سن زیست‌شناختی است. طول تلومر نشانگر ارزشمندی در این فرآیند است.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


cardiovascular disease

ثبت سفارش جدید