Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " اینترنت اشیاء: چالش ها و راه کارهای امنیت اطلاعات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اینترنت اشیاء: چالش ها و راه کارهای امنیت اطلاعات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cluster Computing
سال انتشار
2018
کد محصول
1013933
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برای آنکه بخواهیم با سیر پیشرفت اینترنت اشیاء (IoT) همراه باشیم، لازم است آخرین روش ­های مربوط به حملات شبکه ­ای در فضای سایبری پویا و پیچیده را شناخته و در زمان توسعه رویکردهایی برای امنیت جامع اطلاعات (IS) در اینترنت اشیاء، آن حملات را مد نظر قرار دهیم. از آنجایی که در زیربنای IoT چندین نقطه آسیب ­پذیر وجود دارد، بسیاری از حملاتی که هدف شان نفوذ به این نقاط است، به تکامل خود ادامه می­ دهند. در این مقاله که هدف آن مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تضمین امنیت اطلاعات در حوزه اینترنت اشیاء می ­باشد، حمله­ های معمول مربوط به تجهیزات IoT طبقه ­بندی شده­ اند (مطالعاتی که به حفاظت از دستگاه­ های اینترنت اشیاء پرداخته ­اند مورد توجه خاص­تری قرار گرفته­ اند). بر اساس این طبقه ­بندی، راه­ کارهایی کلیدی برای مقابله با این حملات تعریف شده است. از آنجایی که نیاز جامعه مدرن به اینترنت اشیاء و پردازش کلان­ داده­ های مربوط به امنیت اطلاعات بیشتر شده است، رویکردی به نام رویکرد هوش امنیتی را مطرح می ­کنیم. نتایج بدست آمده با سایر مطالعات مربوطه و همچنین چندین مقاله مشابه مورد مقایسه قرار گرفته است. این نتایج بر اساس روش تحقیقاتی زیر بدست آمده ­اند: اینترنت اشیاء به عنوان یک شیء امنیتی در نظر گرفته شده که باید از آن محافظت شود؛ برای این امر لازم است نقاط آسیب ­پذیر اینترنت اشیاء و همچنین حملات احتمالی برای اکتشاف این نقاط آسیب ­پذیر شناسایی شده و راه ­کارهایی برای محافظت از آن مطرح شود. علاوه بر این، چندین جهت­ گیری برای انجام مطالعات آتی مطرح شده که از بین آنها به نظر می­ رسد انعطاف ­پذیری عملیاتی و استفاده از فناوری بلاک ­چین از جمله موارد جالب توجه باشند.

1-مقدمه

اینترنت اشیاء (IoT) در فضای سایبری پویا و پیچیده در حال فراگیرتر شدن است. این فناوری شامل هر چیزی از جمله دستگاه­ های اندازه ­گیری فشار خون، تلویزیون، یخچال­ های رستوران­ ها، اتومبیل­ های در حال تولید در کارخانه­ های رباتیک، شبکه­ های توری هوشمند و تعداد بی ­شماری از سیستم ­های کنترلی صنعتی می­ باشد که همگی به یکدیگر متصل بوده و با برنامه­ های مختلف و یا همچنین سرویس ­های ابری تبادل داده دارند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Internet of Things
Information security
Vulnerability

ثبت سفارش جدید