Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تاثیر تخصیص D-STATCOM و DG در سیستم‌های توزیع شعاعی برای کاهش هارمونیک‌ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر تخصیص D-STATCOM و DG در سیستم‌های توزیع شعاعی برای کاهش هارمونیک‌ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
8th International Conference on Computing, Communication and Networking Technologies
سال انتشار
2017
کد محصول
1013958
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
599 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله تحلیل هارمونیک بعد از جایابی تولید پراکنده(DG) و جبران‌ساز استاتیکی توزیع بصورت بهینه، در یک سیستم توزیع شعاعی انجام می‌گیرد. مکان بهینه DG و D-STATCOM بوسیله شاخص پایداری تعیین می‌شود. اندازه بهینه DG و D-STATCOM با استفاده از تکنیک تغییر، بوسیله افزایش دادن اندازه بصورت گام به گام، تعیین می‌شود. تحلیل پخش بار و پخش هارمونیک با روش مستقیم با استفاده از ماتریس‌های BIBC و BCBV انجام می‌گیرد. روش پیشنهاد شده بر روی سیستم 34 باسه IEEE که دارای منابع هارمونیک تزریق شده بعنوان منابع جریان است با استفاده از نرم‌افزار متلب، انجام می‌گیرد. نتایج، کاهش در کل اعوجاج هارمونیک (THD) بوسیله جایابی بهینه DG و D-STATCOM را نشان می‌دهند. پروفیل ولتاژ بهبود و تلفات کاهش پیدا می‌کنند.

1- مقدمه

هارمونیک‌ها همیشه یک اثر بر روی سیستم‌های قدرت بوده‌اند که بدلیل مقدار کوچک آن تاثیرش بگونه‌ای قابل صرنظر کردن بوده است. امروزه استفاده از تجهیزات الکترونیک قدرت و بارهای غیر خطی بدلیل کنترل‌پذیری و قابلیت اطمینان آنها که باعث افزایش راندومان می‌شود، افزایش پیدا کرده است. این امر موجب بوجود آمدن مشکلات هارمونیکی در سیستم‌های قدرت شده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


DG
D-STATCOM
Load Flow
Harmonic Load Flow
Stability Index

ثبت سفارش جدید