Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " ژن های سرطانی و مسیرهای کنترل کننده آن ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ژن های سرطانی و مسیرهای کنترل کننده آن ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
NATURE MEDICINE
سال انتشار
2004
کد محصول
1014111
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

انقلاب در تحقیقات سرطان را می توان در یک جمله خلاصه کرد: سرطان در اصل یک بیماری ژنتیکی است. در دهه گذشته بسیاری از ژن های مهم مسئول در ایجاد انواع مختلف سرطان کشف شده و جهش های آنها به دقت شناسایی شده و مسیر هایی که از طریق آنها عمل می کنند نیز به خوبی تعین ویژگی شده اند. هدف از این مرور، برجسته کردن مثال هایی از پیشرفت های اخیر در این زمینه و نشان دادن قسمت های مبهم و نیز  ارزیابی هایی که در  اینده در این زمینه می تواند مفید واقع شود، می باشد.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

خدمات ترجمه مقالات ISI در موسسه ترجمه البرز به صورت کاملا تخصصی انجام گرفته و در صورتی که ترجمه مقاله شما در بین مقاله های ترجمه شده ما نیست می توانید با ثبت سفارش ترجمه، مقاله خود را از انگلیسی به فارسی ترجمه فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Cancer genes

ثبت سفارش جدید