Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " فیلم کیتوسان حاوی نانوذرات نقره – جاذبی برای استخراج فاز جامد Al(III)، Cd(II)، Cu(II)، Co(II)، Fe(III)، Ni(II)، Pb(II) و Zn (II) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فیلم کیتوسان حاوی نانوذرات نقره – جاذبی برای استخراج فاز جامد Al(III)، Cd(II)، Cu(II)، Co(II)، Fe(III)، Ni(II)، Pb(II) و Zn (II)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Carbohydrate Polymers
سال انتشار
2016
کد محصول
1014116
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مطالعه کنونی، روش زیست­ سازگار تهیه فیلم کیتوسان حاوی نانوذرات نقره (CS-AgNPs) و کاربرد این فیلم به عنوان جاذب کارآمد برای جداسازی و غنی ­سازی  Al(III)، Cd(II)، Cu(II)، Co(II)، Fe(III)، Ni(II)، Pb(II) و Zn(II) را توصیف می­ کند. کلوئید پایدار CS-AgNP از طریق پخش سل AgNP  در محلول کیتوسان با نسبت مناسب تهیه شد و سپس، با استفاده از آن، یک فیلم قالب ­بندی شده با پایداری بسیار خوب در شرایط ذخیره ­سازی و استحکام مکانیکی خوب برای مدیریت آسان در محیط آبی بدست آمد. وارد کردن AgNP در ساختار فیلم CS و برهم ­کنش بین ماتریس پلیمری و نانوذرات با طیف ­سنجی UV-Vis و IR تایید شد. AgNPهای همگن تعبیه شده (میانگین قطر 29 نانومتر، آنالیز TEM) به کمک دستگاه SEM، به طور مشخص در سراسر فیلم مشاهده شدند. فیلم نانوکامپوزیت CS-AgNP، تحت شرایط شیمیایی بهینه، فعالیت جذب بالایی نسبت به فلزات ردی نشان داد. نتایج نشان دادند که فیلم نانوکامپوزیت CS-AgNP رامی­توان به عنوان یک ماده جدید برای استخراج حالت جامد آلاینده ­های فلزی از آب­ های سطحی مورد استفاده قرار داد.

1-مقدمه

برآورد حالت شیمیایی و زیست­ محیطی آب ­های سطحی، مستلزم تعیین غلظت­ عناصر شیمیایی است که به طور طبیعی در محیط آبی حضور دارند. شناسایی این مقادیر فوق ردی در آب ­های حاوی مواد معدنی یا آب­ های شور (دریا،اقیانوس) به صورت قابل اطمینان، حتی با به کمک ابزارهای مدن و حساس مانند ICP-OES یا ICP-MS به علت تداخل­ های طیفی و ماتریس هم ­فشار دشوار است. جداسازی آنالیت­ ها از ماتریس تداخلی و تغلیط آنها با استفاده از استخراج فازجامد (SPE)، بسیار متداول شده است و سبزترین روش برای حل این مسئله تحلیلی است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Chitosan
Silver nanoparticles
Nanocomposite film

ثبت سفارش جدید