Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل توان راکتیو برای مدیریت ولتاژ در شبکه های توزیع LV " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل توان راکتیو برای مدیریت ولتاژ در شبکه های توزیع LV
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE PES Innovative Smart Grid Technologies Conference Europe
سال انتشار
2018
کد محصول
1014243
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

استفاده از تعداد زیادی سلول PV در شبکه های توزیع موجود منجر به انحراف پروفیل ولتاژ می شود. مهم ترین هدف این مقاله مطالعه واکنش جبرانسازهای سنکرون استاتیکی (STATCOM)  مرسوم نسبت به اینورتر PV با قابلیت کنترل توان راکتیو بوده تا پشتیبانی ولتاژ باری شبکه توزیع LV به وجود آورد. در این مقاله یک ساختار کنترلی هماهنگ ولتاژ ارائه می شود. ساختار کنترلی به صورت سلسله مراتبی بوده که در آن جبران سازی توان راکتیو توسط اینورترها اولویت بندی می شود. STATCOMها تنها زمانی استفاده می شوند که اینورترهای PV قادر نیستند به اندازه کافی توان راکتیو تولید یا مصرف کنند تا پشتیبانی ولتاژی را به عمل آورند. همچنین، نشان می دهیم که توسط این روش، تامین توان راکتیو توسط اینورترهای PV در شب می تواند یک منبع مهم برای تنظیم ولتاژ موثر باشد. اطلاعات از شبکه توزیع LV موجود برای مطالعه موردی استفاده می شود. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که روش کنترل ولتاژ پیشنهادی قادر به کنترل شرایط اضافه ولتاژ و کمبود ولتاژ برای شبکه توزیع تست بوده و در این بین کمبود توان اکتیو از سمت PV نخواهیم داشت.

1-مقدمه

پایداری ولتاژ یکی از مهمترین دغدغه ها در هنگام برنامه ریزی و بهره برداری از یک سیستم قدرت مدرن است و این پارامتر در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد واحدهای تولید پراکنده (DG) مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در سال های اخیر، سیستم های PV به دلیل ماهیت بسیار توزیع شده آنها، بیشتر در شبکه های توزیع LV استفاده شده اند. یكی از اصلی ترین چالش ها عدم پایداری ولتاژ ناشی از تعداد زیاد سیستم های PV پراکنده با ماهیت تغییرپذیر در تولید برق است [1]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Photovoltaic (PV)
Low voltage (LV)
PV inverter

ثبت سفارش جدید