Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پنهان نگاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پنهان نگاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
arXiv preprint arXiv
سال انتشار
2017
کد محصول
1014486
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
267 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما با انگیزه­ ی پرداختن به دغدغه­ های امنیت کاربران یک سیستم پنهان­ نگاری (stegosystem) را طراحی نمودیم که دو کاربر را قادر می­سازد پیام­ های رمزنگاری ­شده را با هم مبادله کنند، البته بدون آنکه دشمن تشخیص دهد چنین تبادلی انجام گرفته است. ما یک سیستم پنهان­ نگاری زبان­شناختی جدید مبتنی بر شبکه ­ی عصبی حافظه ­ی کوتاه مدت بلند (LSTM) پیشنهاد نمودیم. ما این روش را بر روی مجموعه داده ­های ایمیل Enron و تویتر آزمودیم و نشان دادیم این روش به پنهان­ نگاری باکیفیت بالای متن دست یافته و در عین حال ظرفیت (یعنی تعداد بیت­ های رمزگذاری­ شده به ازای هر کلمه) را در مقایسه با به ­روزترین روش ­ها بهبود می­ب خشد.

1-مقدمه

مدل کسب و کار نهفته در پس سیستم­ های ارتباطات مدرن (سرویس ایمیل یا سرویس پیام­رسان ارائه ­شده توسط شبکه­ های اجتماعی) با رمزنگاری سر تا سری پیام ­ها سازگاری ندارد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Generating Steganographic Text
LSTMs

ثبت سفارش جدید