Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " کله سیستیت حاد در طول پاندمی COVID-19: یک بیانیه ی موقعیتی چند جامعه ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کله سیستیت حاد در طول پاندمی COVID-19: یک بیانیه ی موقعیتی چند جامعه ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
World Journal of Emergency Surgery
سال انتشار
2020
کد محصول
1014542
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
428 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به دنبال شیوع عفونت ناشی از کروناویروس SARS-CoV2 در مارچ 2020، چندین جامعه ی جراحی توصیه های خود را برای مدیریت درگیری های پاندمی COVID-19 در پرکتیس بالینی روزانه  منتشر کردند. توصیه های مربوط به جراحی اورژانس موجب به وجود آمدن بحث بین جراحان در سطح بین المللی شده است.

ما معتقدیم کله سیستکتومی لاپاراسکوپیک  حتی در دوره ی COVID-19 همچنان روش درمانی انتخابی برای کله سیستیت است. علاوه بر این، از آن جایی که کله سیستکتومی لاپاراسکوپیک با احتمال کمتری نسبت به کله سیستکتومی باز ، عفونت COVID-19 را پخش می کندف بایستی به نحوی سازماندهی شود تا حتی در شرایط کنونی نیز ایمن انجام شود و تا بهترین نتایج حاصل از جراحی با تهاجم کم را تضمین کند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید