Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " مطالعه ی آناتومیک انشعابات شریان براکیال و مبنای رویانی و اهمیت بالینی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه ی آناتومیک انشعابات شریان براکیال و مبنای رویانی و اهمیت بالینی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Medical Research & Health Sciences
سال انتشار
2016
کد محصول
1014553
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 شریان براکیال شریان اصلی بازو است. این شریان ادامه ی سومین انشعاب شریان آگزیلاری است و در سطح مرز تحتانی عضله ی تریس ماژور آغاز می شود. این شریان در محل گردن رادیوس با تقسیم شدن به شریان های رادیال و اولنار پایان می یابد. در مطالعه ی پیش رو ما انشعابات بالاتری از شریان براکیال را در قسمت میانی بازو، به انشعابات پایانی آن در مسیر سطحی شریان رادیال را مشاهده کردیم. مطالعه ی ما روی 51 جسد از بخش آناتومی خودمان انجام شد. اندام های فوقانی جسد تشریح شده و برای پیدا کردن هر انشعابی در الگوی شاخه شاخه شدن شریان براکیال مورد بررسی قرار گرفتند. در مطالعه ی کنونی، تعداد کلی 51 جسد و 102 اندام فوقانی مورد مطالعه قرار گرفتند. در جسد یک مرد ما دو تقسیمات دوطرفه ی شریان براکیال را مشاهده کردیم، این تقسیمات سه شاخه شدن در شریان براکیال سمت چپ و دو شاخه شدن این شریان در سمت راست به همراه مسیر سطحی شریان رادیال بود. دانستن این انشعابات در مبدا و مسیر شریان براکیال برای ارتوپدها، پزشکان، رایدولوژیست ها و جراحان عروق و پلاستیک سودمند است.

1-مقدمه

شریان براکیال، شریان اصلی خون رساننده به بازو است. این شریان ادامه ی شریان آگزیلاری در سطح عضله ی تریس ماژور است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




brachial artery
higher trifurcation & bifurcation
superficial radial artery

ثبت سفارش جدید