Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " مقایسه خصوصیات حذف فشار در انواع مختلف پدهای ناحیه جلوی پا در افراد مسن مبتلا به درد در ناحیه جلوی پا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقایسه خصوصیات حذف فشار در انواع مختلف پدهای ناحیه جلوی پا در افراد مسن مبتلا به درد در ناحیه جلوی پا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Foot and Ankle Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1014837
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پیش ­زمینه: معمولاً افراد مسن درد در ناحیه جلویی کف پا را تجربه می­ کنند و برای درمان آن اغلب از پدهای جلوی پا استفاده می­ شود تا فشار از ناحیه دردناک برداشته شود. با این وجود، مطالعات بیانگر آثار ناسازگر پدهای مختلف بر روی کاهش فشار کف پا بوده ­اند و هنوز مکان بهینه قرارگیری پدهای جلوی پا مشخص نشده است. هدف از این مطالعه، مقایسه آثار پدهای مختلف به کار رفته در ناحیه جلوی پا بر روی فشار کف پا در زیر ناحیه جلویی در افراد مسن مبتلا به درد جلوی پا است.  روش ­ها: سی و هفت فرد بالغ (31 زن، 6 مرد) با میانگین سنی 73.5 (SD 4.8) مشارکت داشتند. در حالیکه شرکت­ کنندگان در یک مسیر هشت متری قدم می­ زدند، داده ­های فشار کف پا در ناحیه جلوی پا با استفاده از سیستم درون کفش pedar®-X تصحیح شد. پنج حالت در یک کفش استاندارد آزمایش شد: (1) بدون پد (کنترل)، (2) گنبد متاتارسال که در فاصله 10 میلی­متری سمت نزدیک سرهای متاتارسال قرار گرفته است؛ (3) گبند متاتارسال که در فاصله 5 میلی­متری از سمت دور سرهای متاتارسال قرار گرفته است؛ (4) یک میله متاتارسال؛ و (5) یک پوشش متاتارسال. نتایج: هر کدام از پدهای ناحیه جلویی پا در مقایسه با شرایط کنترل که تنها از کفش استفاده شده است، قله فشار و نیروی بیشینه ناحیه جلویی پا را به شدت کاهش دادند. گنبد متاتارسال واقع در 5 میلی­متری سمت دور سرهای متاتارسال و پوشش کف پا بیشترین تاثیر را در کاهش قله فشار داشتند (به ترتیب 17%، p<0.001 و  19%، p<0.001).  نتیجه­ گیری: این یافته­ ها نشان می­ دهند که پدهای جلوی پا در کاهش فشار ناحیه جلوی پا در افراد مسن مبتلا به درد در ناحیه جلوی پا عملکرد موثری دارند و مکان پد نسبت به سرهای متاتارسال مهم تر از شکل پد است.

1-مقدمه

درد پا در افراد مسن به علت کاهش تحرک­ پذیری [1]، ناتوانی خوداظهاری [2]، تعادل نادرست [1]، افزایش ریسک افتادن [3]، و کاهش کیفیت زندگی ناشی از سلامتی [2، 4] می­باشد. مکررترین درد گزارش شده در پای افراد مسن، در ناحیه جلوی پا است [2، 4، 5] که طبق براوردها در 20 تا 25% آنها شیوع دارد [2، 5]. درد جلوی پا در افراد مسن معمولاً به علت بدشکلی انگشتان و  هیپرکراتوز کف پا است [1، 5، 6]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Aged
Pain
Forefoot

ثبت سفارش جدید