Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
704,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تثبیت نمایی متغییر با زمان موقعیت و حالت یک زیردریایی خودگردان کم تحرک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تثبیت نمایی متغییر با زمان موقعیت و حالت یک زیردریایی خودگردان کم تحرک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON AUTOMATIC CONTROL
سال انتشار
1999
کد محصول
1015912
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
704,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
727 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله تثبیت بازخورد موقعیت و نگرش یک وسیله نقلیه زیردریایی خود گردان (AUV) با تعداد کمتری از محرک‌ها را در نظر می‌گیرد. یک مدل غیر خطی که هم دینامیک و هم سینماتیک یک AUV را توصیف می‌کند، مورد مطالعه قرار می‌گیرد. این مقاله نشان می‌دهد که نتایج قبلی در مورد تثبیت وضعیت یک فضاپیما می‌تواند برای تثبیت نمایی موقعیت و وضعیت یک AUV با استفاده از تنها چهار، احتمالاً سه، محرک اعمال شود. نتایج شبیه سازی ارائه شده است.

1-مقدمه

این مقاله تثبیت بازخورد موقعیت و نگرش وسایل نقلیه زیردریایی خودگردان(AUV)  را با کاهش تعداد ورودی‌های کنترل موجود در نظر می‌گیرد. این کاهش ممکن است در نتیجه خرابی محرک یا تصمیم عمدی برای محدود کردن تعداد محرک ها به عنوان مثال به دلیل ملاحظات هزینه و وزن باشد....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Autonomous underwater vehicle
exponential stabiliza- tion
time-varying control

ثبت سفارش جدید