Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
737,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " اهمیت زمان بندی در جفت شدن فاز تتای مجزا در عملکرد شناختی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اهمیت زمان بندی در جفت شدن فاز تتای مجزا در عملکرد شناختی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2012
کد محصول
1015920
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
737,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
830 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نشان داده شده که مدارهای کارکردی قشر در عملکردهای اجرایی مرکزی، با جفت شدن فاز تتا ( 6 هرتز) نواحی دور قشری ظاهر می شوند [1-3]. به دفعات ارتباط جفت شدن تتا پیش‌جداری در فاز نسبی صفر با شناسایی، کدگذاری، حفظ کوتاه مدت و برنامه ریزی نشان داده شده است [1، 4، 5]؛ با این حال، تا کنون رابطه علّی‌ای  بدست نیامده است. در این پژوهش از تحریک جریان متناوب فراجمجمه ای استفاده کردیم [6-8]، زمانی که افراد سالم تکلیف تشخیص حروف با تاخیر را انجام می‌دادند، همزمان فرکانس 6 هرتز روی قشر پیش پیشانی و جداری چپ با اختلاف فاز نسبی صفر (شرایط "همگام") یا 180 (شرایط "ناهمگام") یا شرایط تحریک دارونما اعمال شد. نشان دادیم که القای برون‌زاد همگام‌سازی تتا پیشانی جداری به طور قابل‌توجهی زمان واکنش تطابق حافظه بصری را در مقایسه با تحریک دارونما بهبود می‌بخشد. در مقابل، همگام‌سازی  برون‌زاد تتا، باعث زایل شدن عملکرد می‌شود. یافته های پیش رو، برای اولین بار شواهدی از علیت جفت شدن فاز تتا مناطق دور قشر مغز در عملکرد شناختی در انسان های سالم ارائه می دهد. علاوه بر این، نتایج حاکی از پایداری تحریک جریان متناوب فراجمجمه ای در برابر جفت شدن القایی مصنوعی یا جفت‌زدایی ریتم های مغزی بین مناطق مجزای قشری که از لحاظ رفتاری مرتبطند، می‌باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Cognitive Performance

ثبت سفارش جدید