Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیل کارائی همه پخشی داده ها، در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسه

همه پخشی را می توان یکی از اعمال اساسی برای شبکه های مِش بی سیم دانست. فعالیت های زیادی به مطالعه ی مسئله ی همه پخشی NO-hard در شبکه های چند هاپه پرداخته اند.

چکیده

همه پخشی را می­توان یکی از اعمال اساسی برای شبکه های مِش بی سیم دانست. فعالیت های زیادی به مطالعه ی مسئله ی همه پخشی NO-hard در شبکه های چند هاپه پرداخته اند. اگرچه، بسیاری از این فعالیت ها، فقط مدل شبکه ی بی سیم تک کاناله و تک رادیوئی را در نظر گرفته اند. در این مقاله، ما به بررسی همه پخشی داده ها در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله چند فرکانسه می­پردازیم. در این شبکه ها، تداخلات بی سیمی که به دلیل انتقالات همزمان از کانال یکسانی پیش می­آید، و همچنین تداخلات بین گره ای، نشان می­دهد که مسئله ی همه پخشی، یک مسئله ی جزئی و کوچکی نیست. در این مقاله، ما به تحلیل کارائی یک پروتکل همه پخشی با زمانبند لایه ی MAC تحت شرایط شبکه مختلفی می­پردازیم. همچنین با بکار گیری شِمای حذف همسایه، به بررسی بهبودی کارائی حاصله در پروتکل همه پخشی می­پردازیم. ما بهبودی کارائی پروتکل ادغام یافته را در محیط های چند کاناله، چند فرکانسه و چند نرخی بررسی می­کنیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-صورت مسئله

3-تحلیل کارائی

1-3-مقدمات

2-3-تعیین آستانه هایی برای انتخاب کانال و لینک

3-3-زمانبندی لایه MAC

4-3-مدل تحلیلی جامع

4-بیشینه(فعالیت های مربوطه)

1-4- همه پخشی بی سیم

2-4-ارزیابی کیفیت کانال

5-نتیجه گیری

1-مقدمه 

به دلیل کاربرد های عمده ای که در شبکه های بی سیم وجود دارد، اعم از شبکه بندی خانگی، شبکه بندی همسایه و جامعه و شبکه بندی اقتصادی، این شبکه ها مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. چندین شهر و شرکت های بی سیم در سرتاسر دنیا، از شبکه های مِش استفاده می­کنند. نیروی نظامی ایالت متحده(USAF)، از شبکه های مِش بی سیم برای اتصال به کامپیوتر های شان، لپ تاپ های اصلی و عملیات میدانی استفاده می­کنند. در این کاربرد ها، شبکه های مِش می­توانند به سربازان اجازه داده تا موقعیت و شرایط هر سرباز یا نیروی دریائی را تشخیص داده و فعالیت های خود را بدون فاصله ی زیادی از فرمان مرکزی، با آن هماهنگ سازند. شبکه های مِش، به عنوان آخرین راه حلی برای توسعه ی اتصالات اینترنت برای شبکه های بی سیم سیال نیز استفاده شده اند. این شبکه ها، شامل دو نوع گره می­باشند: مسیریاب (روتر) های مِش و کلاینت های مِش[1]. مسیریاب های مِش ، زیر ساختار ی را برای کلاینت های مِش تشکیل می­دهند. یک مجموعه ی کوچکی از مسیریاب ها نیز به عنوان درگاه هایی که به شبکه های سیمی متصل است، استفاده می­شود..

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تحلیل کارائی همه پخشی داده ها، در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل کارائی همه پخشی داده ها، در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Wireless Algorithms, Systems, and Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1000644
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
208 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Wireless mesh networks
broadcast
multi-channel multi-radio
performance analysis

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید