Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: رفتار خودخواهانه و پایداری در اینترنت: تحلیل فرضی بازی TCP

ما اهمیت رفتار نقطه‌ی انتهایی حریص را در تحلیل تئوری بازی TCP ارزیابی نمودیم. در این بازی TCP هر جریانی تلاش دارد بازدهی را که این به آن دست می‌یابد، به واسطه‌ی تغییر دادن رفتار کنترل تراکم آن به حداکثر برساند.

چکیده

برای سالهای متمادی، دانش سنتی بوده است که پایداری اینترنت را بسته به گسترش منتشر شده را در کنترل تراکم (پاسخگوی جامعه) ادامه داده است. در این مقاله، ما بررسی نمودیم تا جوابی برای سوال اساسی ادامه پیدا کنیم: اگر نقاط انتهایی شبکه به روشی خودخواهانه رفتار کنند، پایداری اینترنتی تخریب می‌شود؟

ما اهمیت رفتار نقطه‌ی انتهایی حریص را در تحلیل تئوری بازی TCP ارزیابی نمودیم. در این بازی TCP هر جریانی تلاش دارد بازدهی را که این به آن دست می‌یابد، به واسطه‌ی تغییر دادن رفتار کنترل تراکم آن به حداکثر برساند. ما از ترکیبی از تحلیل‌ها و شبیه سازیها برای تعیین نمودن تساوی ناش در این بازی استفاده نمودیم. سپس سوال ما به این محدود می‌شود که آیا شبکه به صورت کارآمدی در این تساوی ناشا اجرا می‌نماید.

یافته‌های ما دو قسمت دارند. اول اینکه در محیط‌های قدیمی‌تر، که در آنها نقاط انتهایی از بازیابی اتلاف TCP Reno استفاده می‌کنند و راه پیماها از صفهای با افت انتهایی تساوی ناشا استفاده می‌کنند و در آن به صورت موثری کارآمد هستند. به هر ترتیب، وقتی که نقاط انتهایی از انواع جدیدتر TCP استفاده می‌نمایند (مثلا SACK) و راه پیماها RED یا صف‌های با افت انتهایی را به کار می‌گیرند، تساوی ناشا خیلی کارآمد است. این پیشنهاد می‌کند که اینترنت پیشین می‌توانست در رویارویی با رفتار حریصانه‌ی کاربر انتهایی پایدار باقی بماند، ولی اینترنت امروزه برای بعضی از کارها ضعیف است. دوم، ما دریافتیم که ذخیره‌ی دوباره‌ی کارآیی تساوی ناشا در این تنظیمات به تکنیکهای برنامه ریزی مجموعه‌ی با وزن سنگین نیاز دارند (مثلا Fair Quening)، در حالیکه به جای آن این برنامه در مکانیسم ساده‌ی فاقد پیچیدگی خاصی بر اساس CHOKe قابل اجرا شدن است.

1-مقدمه

بیش از یک دهه‌ی پیش، اینترنت به مجموعه‌ای از فرو اضمحلال تراکمی آسیب رساند که همین منجر شد تا الگوریتم‌های کنترل تراکمی TCP گسترش یابند. این رفتار کنترل تراکمی پاسخگوی جامعه، توسط توده‌ای از نقاط انتهایی اینترنت اجرا شد، ضمانت پایداری پیوسته‌ی شبکه را داد. این مقاله تلاشی است برای فهمیدن اینکه اگر این الگوریتم‌ها تراکمی اجتماعی به صورت درخور تضمین شدند. ما می‌پرسیم که آیا رفتار حریصانه‌ی نقاط انتهایی شبکه دقیقا در شرایط شبکه‌ای ناپایدار از جمله اضمحلال تراکم اثر خود را می‌گذارد یا نه. اگر پاسخ این باشد که رفتارهای حریصانه منجر به ناپاریداری می‌شود، پس دلیل اسنکه اینترنت از نظر عملکردی صحیح عمل می‌کند این است که یا کاربران انتهایی پاسخگوی اجتماعی آشکاری هستند یا اینکه تغییر دادن میزبانان انتهایی برای رفتار حریصانه خیلی سخت است. آشکار است که اجرای شبکه نمی‌تواند بر این اساس باشد که هر یک از این شرایط پافشاری رویشان صورت بگیرد و آنها مکانیسم‌های شبکه‌ی جدید را به کار بگیرند از این اطمینان حاصل نمایند که نقاط انتهایی شبکه در آینده رفتار حریصانه‌ای نخواهد داشت. از طرف دیگر، اگر خود پسند بودن در رفتار شبکه ‌ای ضعیف نباشد، پس شاید نیازی هم به بعضی از مکانیسم‌ها نباشد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " رفتار خودخواهانه و پایداری در اینترنت: تحلیل فرضی بازی TCP " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار خودخواهانه و پایداری در اینترنت: تحلیل فرضی بازی TCP
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ACM SIGCOMM
سال انتشار
2002
کد محصول
1001040
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 913000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Game-Theoretic Analysis of TCP

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید