Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: کاربرد اجزای محدود در طراحی ریل جرثقیل سقفی

این مقاله به طور کلی به بررسی تنش ها و تغییر شکل های ایحاد شده در ریل ها ( که در این مقاله از آن به عنوان سازه مقاوم یاد شده است) براثر وجود جرثقیل های سقفی می پردازد .

Abstract

This paperwork analyses the tension and deformation state of the resistance structure of an overhead crane bridge which used for all the processes performed in the hall of a continuous casting department of an iron and steel plant in order to find out the best sizes. This analysis is made up with the help of the COSMOS software who enables us to make evolved finite items – shell-type with three or four nodes per element. The shell-type finite items belong to the C1–class items, and they have a field variable and the I-type derivates working continuously alongside the frontier, meanwhile the II-type continuous derivates per item are not continuous alongside the frontier. These finite items allow us to design some complex structures more accurately, such as the resistance structure of the crane bridge. This example is not intended to be the only solution when designing symilar structures, but the authors of this paperwork believe that it is providing enough information and useful solutions for the analysis of the tension and deformation state in case of finite items

چکیده

این مقاله به طور کلی به بررسی تنش ها و تغییر شکل های ایحاد شده در ریل ها ( که در این مقاله از آن به عنوان سازه مقاوم یاد شده است) براثر وجود جرثقیل های سقفی می پردازد. تجزیه و تحلیل تنشها و تغییر شکل ها با کمک نرم افزار COSMOS انجام شده است. این نرم افزار المان های محدودی را با سه یا چهارگره در هر المان به شکل پوسته ای مدل می کند و با روش اجزای محدود تنش ها و تغییرشکل ها را تحلیل میکند. این المان های محدود به ما اجازه طراحی سازه های پیچیده را با دقت بیشتری می دهد مانند ریل های جرثقیل سقفی که مورد بحث این مقاله میباشد. البته این روش تنها روش برای طراحی سازه های مشابه نیست اما نویسنده مقاله بر این باور است که این روش اطلاعات کافی را فراهم می آورد و راه حل های موثری در جهت تحلیل تنش ها و تغییرشکل ها با استفاده از آیتم های محدود بدست می دهد.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " کاربرد اجزای محدود در طراحی ریل جرثقیل سقفی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد اجزای محدود در طراحی ریل جرثقیل سقفی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
WSEAS TRANSACTIONS on APPLIED and THEORETICAL MECHANICS
سال انتشار
2009
کد محصول
1001933
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


crane bridge
analysis
model
resistance
overhead
finite elements

تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید