Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

آهک

آهک

آهک

تحقیق آماده عمران با عنوان آهک با فورمت word را به صورت رایگان دانلود نمایید. دانشجویان رشته مهندسی عمران در این تحقیق آماده آهک با این مصالح ساختمانی بیشتر آشنا می شوند.

آهك از مهمترين مصالح كلسيم دار است كه در ساختمان به شكلهاي گوناگون مورد استفاده قرار مي گيرد. ممكن است بشر هم زمان پيدايش آتش به آهك دسترسي پيدا كرده باشد. در صنعت ساختمان سازي مصالح كلسيم دار مخصوصاً كربناتهاي كلسيم كه سنگهاي آهكي جزء آنهاست بصورت هاي گوناگون مصرف مي شوند، از جمله به صورت سنگهاي ساختماني مانند سنگهاي تراورتن و مرمر و غيره كه براي فرش كف  و پله مصرف مي شود و يا به صورت اكسيد كلسيم CaO كه به ان آهك زنده مي گويند كه به عنوان مانند چسبنده ملات در ساختمان سازي از آن استفاده مي شود. ولي آهك زنده بعلن ميل تركيب شديدي كه با فلزات دارد لذا با فلزات مصرف شده در ساختمان مانند لوله هاي آب و لوله هاي شوفاژ تركيب شده و در آنها  خورندگي ايجاد كرده و موجب پوسيدگي آنها مي شود.

به همبن علت رفته رفته از ميزان مصرف آهك در ساختمان كاسته و با توسعه كارخانه هاي سيمان پزي در ايران و سراسر دنيا رفته رفته سيمان جاي آهك را در صنعت ساختمان سازي گرفته بطوري كه امروزه در كمتر ساختماني از آهك به عنوان ملات استفاده مي شود. 

در این تحقیق آماده عمران با سنگ آهک، آهک پزی، کوره های آهک پزی، شیر آهک، خواص شفته آهک و مصرف آهک در راه سازی آشنا می شوید. تحقیق آماده آهک را به صورت رایگان دانلود نمایید.


عنوان مقاله فارسی

آهک

تعداد صفحات فارسی
25
کد محصول
1002009
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
21 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی عمران را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-23
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید