Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده علوم تربيتی /

آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار

آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار

آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار

تحقیق آماده علوم تربیتی با عنوان آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار را به صورت رایگان دانلود نمایید. این تحقیق آملده با عنوان آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار در قالب فایل word برای دانلود ارائه شده است. دانشجویان رشته علوم تربیتی و یا معلمان ارجمند می توانند این تحقیق آماده علوم تربیتی را از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز دانلود نمایند.

تغییر رفتار به کاربرد مجموعه ای از اصول و فنون یادگیری گفته می شود که هدف آن اصلاح رفتار فرد است و در ان هم ایجاد و افزایش رفتارهای مطلوب مورد نظر است و هم کاهش و حذف رفتارهای نامطلوب.تغییر رفتار اغلب با رفتاردرمانی معادل به کار می رود زیرا هردوروش بر اصول مشترکی مبتنی هستند.با وجود این هدف رفتاردرمانی غالبا درمان اختلالات رفتاری بیماران روانی است در حالی که هدف تغییر رفتار به طور عمده اموزش مهارتهای تحصیلی و اجتماعی به کودکان عادی و عقب مانده و اصلاح مشکلات رفتارهای تحصیلی و اجتماعی انان و نیز کمک به رفع مشکلات رفتاری نوجوانان بزهکار و ناسازگار است. معلم در تنظیم برنامه تغییر رفتار می تواند هدفهای گوناگون تحصیلی و غیر تحصیلی را انتخاب نماید مثلا افزایش دادن تعداد مسایلی که دانش اموز باید حل کند یا تعداد صفحاتی از کتاب که باید بخواند افزایش دادن زمان ارام نشستن دانش اموز در کلاس و گوش دادن به درس معلم یا افزایش دادن میزان مشارکت او در فعالیتهای کلاسی کاهش دادن بی انضباطی دانش اموز و مزاحمتهایی که برای سایر دانش اموزان فراهم می کند...

متن کامل تحقیق آماده علوم تربیتی با عنوان آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار را از همین صفحه و به صورت رایگان دانلود نمایید.


عنوان مقاله فارسی

آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار

تعداد صفحات فارسی
37
کد محصول
1002396
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
41 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده علوم تربيتی را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-11-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید