Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسی قابلیت اطمینان پست های فشارقوی مجهز به محدودساز جریان خطا

هدف این مقاله، پرداختن به شرایط مطرح شده و برآورده کردن آنها با ارائه فرآیند ارزیابی قابلیت اطمینان پست های مجهز به FCL می باشد. پیکربندی های مختلف شامل یک باس و یک بریکر، دو باس و یک بریکر، باس حلقوی، یک و نیم بریکر، و دو باس و دو بریکر در نظر گرفته می شوند. برای ارزیابی قابلیت اطمینان از روش پرکاربرد حالت خطا و آنالیز اثر (FMEA) استفاده شده است.
 چکیده

 استفاده از تکنولوژی­ های محدودساز جریان خطا FCLبرای محدودسازی سطح اتصال کوتاه سیستم­ های قدرت به هم پیوسته دارای اهمیت خاصی می­ باشد. FCL ها به برنامه­ ریزان سیستم اجازه می ­دهند که پیکربندی­ های قابل اطمینان و نسبتاً مقرون به صرفه جدیدی را برای پست برق ایجاد نموده و همچنین امکان ارائه راه حلی سریع، مقرون به صرفه و امیدوارکننده برای جریان خطا در مسائل عملکردی در پست­ های موجود را نیز فراهم می سازند. در این مقاله، قابلیت اطمینان ساختار پست به همراه عملکرد FCL ارزیابی شده و همچنین تأثیرات FCL بر شاخص­های قابلیت اطمینان پست به طور عددی مورد بررسی قرار می گیرد. به منطور توضیح روش پیشنهادی، دو مطالعه موردی با و بدون FCL مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و با یکدیگر مقایسه می­ گردند. اگرچه مباحث مطرح شده در اینجا برای مدل سازی قابلیت اطمینان تمام ساختارها قابل اعمال هستند، اما پنج پیکربندی رایج پست در این مقاله در نظر گرفته می­ شوند که عبارتند از: 1) یک باس و یک بریکر؛ 2) دو باس و یک بریکر؛ 3) باس حلقوی؛ 4) یک و نیم بریکر؛ و 5) دو باس و دو بریکر. مطالعات عددی نشان می دهند که استفاده از FCL و در عین حال حفظ انعطاف­ پذیری حداکثری پست ممکن است بواسطه نقص ­های احتمالی FCL ها موجب بدتر شدن شاخص ­های قابلیت اطمینان پست گردد.

1-مقدمه
 رشد پیوسته تقاضای برق، به طور خاص در کشورهای توسعه یافته، گسترش امکانات تولید، انتقال و توزیع برق را اجتناب ­ناپذیر می ­نماید. همچنین مسئله پایداری یا قابلیت اطمینان و یا هر دوی آنها منجر به عملکرد به هم پیوسته شبکه ­های مجاور می­ شود، که این امر نیز به توسیع ابعاد سیستم­ های قدرت می ­انجامد.

 بدین منظور، امپدانس تونن پست ­های انتقال به طور فزاینده ای افت کرده و در نتیجه سطوح اتصال کوتاه تشدید می­ گردد. این شرایط، دستگاه سیستم قدرت را تحت جریان ­های خطای بزرگتر و قوی­تر و همچنین تنش­های گرمایی و الکترومغناطیسی نسبتاً غیر قابل تحملی قرار می­ دهد ]1[

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی قابلیت اطمینان پست های فشارقوی مجهز به محدودساز جریان خطا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی قابلیت اطمینان پست های فشارقوی مجهز به محدودساز جریان خطا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2012
کد محصول
1011955
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Substations
Reliability
Power system reliability
Circuit faults

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید