Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: سیستم های رباتیک ابری: مروری بر فناوری ها، پیشرفت ها و کاربردها

ترجمه فارسی مقاله درمورد سیستم های رباتیک ابری، آماده دانلود است. هدف این مقاله نگاهی بر وضعیت کنونی پیشرفت ها، فناوری ها و کاربردها در سیستم های رباتیک ابری است.

چکیده

هدف : هدف این مقاله نگاهی بر وضعیت کنونی پیشرفت­ ها، فناوری­ ها و کاربردها در سیستم­ های رباتیک ابری است. طرح/روش/رویکرد : در این مقاله، پس از ارائه مقدمه­ ای کوتاه، ابتدا مزایای بالقوه سیستم ­های رباتیک ابری بررسی می ­شوند. در ادامه آن درباره ارائه دهندگان سرویس ابری بحث می­ کنیم و بعد از آن، برخی از کاربردها و پیشرفت­ های صورت گرفته در ربات­ های انسان نما، ربات­ های موبایل و ربات­ های صنعتی بیان خواهد شد. سپس تعدادی از محصولات تجاری که اخیرا وارد بازار شده ­اند و پیشرفت­ های صورت گرفته در آنها را با جزئیات بررسی می­ کنیم. در پایان مقاله، نتیجه ­گیری از انجام این مطالعه ارائه شده است. یافته­ ها : سیستم­ های رباتیک ابری، یک فناوری است که به صورت در حال رشد می­ باشد. این رشد سریع، مدیون ارتباطات اینترنتی و رشد سرویس ­های قدرتمند رایانش ابری است. مزایایی که از این سیستم ­ها حاصل می­ شوند شامل مواردی همچون دسترسی به مجموعه­ داده ­های کلان، الگوریتم ­های منبع-باز، کدها و برنامه­ ها، رایانش موازی و یا توری قدرمند و اشتراک گذاری اطلاعات بین ربات­ ها می­ باشد. این فناوری با موفقیت بر روی ربات­ های انسان نما، ربات­ های صنعتی، ربات­ های موبایل و سایر ربات­ های دیگر بکار گرفته شده است. موفقیت­ های کسب شده از بکارگیری این فناوری معمولا از طریق همکاری شرکت­ های تولید­کننده ربات­ ها و شرکت ­های بزرگ IT حاصل شده است. سالانه چندین شرکت جدید تاسیس می­ شوند تا از قابلیت­ های فناوری­ های رباتیک ابری بهره برداری کنند. اصالت/ارزش : سیستم ­های رباتیک ابری به سرعت در حال گسترش بوده و مطالعات زیادی بر روی آنها در حال انجام است. در این مقاله، پیشرفت ­های اخیر در این زمینه و همچنین کاربردهای جدید آنها به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته­ است.

1-مقدمه

عبارت «سیستم ­های رباتیک ابری» اولین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط جیمز کافنر، و پس از آن در دانشگاه کارنگی ملون مطرح شد. در این سیستم­ ها، ربات­ هایی که از توان محاسباتی، نرم­ افزاری و یا ذخیرسازی کافی برخوردار نیستند، به صورت بی­ سیم به یک یا چند کامپیوتر که در مکان دور از دسترسی قرار گرفته ­اند متصل می ­شوند تا برخی از جنبه­ های عملیاتی آنها توسط این کامپیوتر­ها صورت گیرند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سیستم های رباتیک ابری: مروری بر فناوری ها، پیشرفت ها و کاربردها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های رباتیک ابری: مروری بر فناوری ها، پیشرفت ها و کاربردها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industrial Robot: An International Journal
سال انتشار
2017
کد محصول
1013419
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Robots
Artificial intelligence
Cloud computing

تاریخ انتشار در سایت: 2019-03-17
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید