Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: RNA های غیر کدکننده ی طویل به عنوان تنظیم کننده های کلیدی بیماری های قلبی عروقی عمل می کنند

در این مقاله، ما با تمرکز بر روی تکوین قلب، هایپرتروفی، نارسایی قلبی و آترواسکلروز، استراتژی های فعلی را برای کشف lncRNA های عملکردی و lncRNA هایی که اخیرا در حوزه ی قلب و عروق کشف شده اند؛ بررسی می کنیم.

چکیده

  ژن­ های کدکننده­ ی پروتئین کمتر از 1 درصد از کل ژنوم را تشکیل می­دهند. با این حال، پیشرفت­ های صورت گرفته در توالی ­یابی RNA و آنالیز گسترده­ ی ژنوم نشان داده است که بیشترین بخش ژنوم قادر به رونویسی است. علاوه بر این، مطالعات اخیر نشان داده­ اند RNA های غیر کدکننده­ ی طویل (lncRNAs)، تنظیم‌کننده‌های حیاتی بیان ژن و اپی ژنتیک در شرایط فیزیولوژیک و بیماری هستند. چندین lncRNAs از نظر عملکردی در بیماری­ های قلبی عروقی درگیر هستند و ممکن است اهداف درمانی بالقوه باشند. در اینجا، ما با تمرکز بر روی تکوین قلب، هایپرتروفی، نارسایی قلبی و آترواسکلروز، استراتژی­ های فعلی را برای کشف lncRNA های عملکردی و lncRNA هایی که اخیرا در حوزه­ ی قلب و عروق کشف شده ­اند؛ بررسی می­کنیم. ما همچنین در مورد پتانسیل­ های درمانی RNA های سنتزی برای تنظیم این lncRNA ها و مسیرهای آینده در این زمینه ­ی تحقیقاتی بحث می­کنیم.

1-مقدمه

پیشرفت­ های اخیر در روش ­های توالی­ یابی RNA همراه با فناوری بیوانفورماتیک امکان شناسایی تمام رونوشت‌های RNA را فراهم کرده ­اند. کشف انواع مختلف RNA های غیر کد کننده­ ی پروتئین (ncRNAs) سطح دانش ما را در حوزه ­ی زیست­ شناسی مولکولی گسترش داده است. هزاران ncRNA را بر اساس طول آنها به دو دسته تقسیم کرده ­اند: ncRNA های کوچک با طول 200 نوکلئوتید و RNA های غیر کدکننده ­ی طویل (lncRNAs) با طول بیشتر از 200 نوکلئوتید. عملکرد میکرو RNA ها (miRNAs) که فراوان­ترین کلاس ncRNA های کوچک هستند؛ به خوبی مستند شده­ است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " RNA های غیر کدکننده ی طویل به عنوان تنظیم کننده های کلیدی بیماری های قلبی عروقی عمل می کنند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
RNA های غیر کدکننده ی طویل به عنوان تنظیم کننده های کلیدی بیماری های قلبی عروقی عمل می کنند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Circulation Journal
سال انتشار
2018
کد محصول
1013499
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Atherosclerosis
Cardiac hypertrophy
Heart failure
Non-coding RNAs

تاریخ انتشار در سایت: 2019-05-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید