Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: الگوریتم بهینه ساز شیر- مورچه و شبکه های عصبی بازگشتی برای مدیریت انرژی سیستم متصل به ریز شبکه

در این مقاله، از الگوریتم RNN و ALO برای عملکرد بهینه MG استفاده شده است. هدف از روش پیشنهادی به حداقل رساندن هزینه تولید و همچنین استفاده بهتر از منابع انرژی تجدیدپذیر است.

چکیده

در این مقاله، یک روش هوشمند برای EMS مبتنی بر شبکه عصبی بازگشتی (RNN) با کمک الگوریتم بهینه ساز شیر- مورچه (ALO) برای یافتن برنامه ریزی انرژی در MG ارائه شده است. برنامه ریزی بهینه عملکرد سیستم های الکتریکی از طریق به حداقل رساندن هزینه تولید و همچنین استفاده بهتر از منابع انرژی تجدید پذیر، مانند سیستم PV، WT و سیستم ذخیره سازی. هدف از روش پیشنهادی به منظور بهره برداری بهینه از ریز (میکرو) منابع برای برای کاهش هزینه تولید برق به صورت ساعتی و برنامه ریزی زمان واقعی استفاده شده است. روش پیشنهادی قادر به تحلیل محدودیت های فنی و اقتصادی وابسته به زمان است. روش پیشنهادی سعی در تامین و برآورد تقاضای بار مورد نیاز با حداقل هزینه انرژی دارد. برای دستیابی به این منظور، پاسخ تقاضا (DR) با استفاده از RNN و شاخص های اضافی برای ارزیابی پاسخ مشتری ، مانند اطلاعات مصرف کنندگان بر اساس اولویت ارائه شده، اندازه DR، مدت زمان و حداقل هزینه انرژی (COE) ارزیابی می شود. سرانجام، الگوریتم ALO برای حل مسائل پخش بار اقتصادی به منظور تعیین تعیین تولید، ذخیره سازی و بارهای پاسخگو پیشنهاد شده است. روش پیشنهادی در پلتفرم کاری MATLAB / Simulink پیاده سازی شده و عملکرد آنها به ترتیب با روشهای موجود مانند GA، ABC و BFA آزمایش می شود.

1- مقدمه

این قرن متکی بر شواهدی از تحولات خارق العاده و دشواری ها در عصر نیرو، انتقال و استفاده از آن می باشد. نوآوری های عصر نیرو که اکولوژیکی پسند هستند (گزینه های تجدید پذیر و پاک) به دلیل گسترش آگاهی جهانی در مورد نیاز به امنیت طبیعی و تمایل به تکیه کمتر به قدرت های فسیلی برای تولید انرژی، بخشی مهم در تأمین نیرو در آینده را به عهده خواهد گرفت....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " الگوریتم بهینه ساز شیر- مورچه و شبکه های عصبی بازگشتی برای مدیریت انرژی سیستم متصل به ریز شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم بهینه ساز شیر- مورچه و شبکه های عصبی بازگشتی برای مدیریت انرژی سیستم متصل به ریز شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2019
کد محصول
1014478
تعداد صفحات انگليسی
50
تعداد صفحات فارسی
49
قیمت بر حسب ریال
1,501,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1501500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Energy management system

تاریخ انتشار در سایت: 2021-06-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید