خلاصه سازی مقاله

در صورتی که به خلاصه سازی مقاله خود نیاز دارید، می توانید از خدمات خلاصه نویسی مقاله موسسه البرز بهره جویید. خلاصه سازی توسط مترجمان هم رشته به انجام می رسد.

خدمات خلاصه سازی مقاله و متن

هر محققی برای پیشبرد مسیر تحقیقاتی خود نیازمند منابع علمی دیگر است. این منابع می تواند مقاله، کتاب یا پایان نامه باشد. غالبا این منابع به زبان انگلیسی می باشد. در موارد متعددی دانشجویان فرصت لازم برای مطالعه کل مقاله یا متن را ندارند و ترجیح می دهند خلاصه ای از مقاله، کتاب یا پایان نامه را مطالعه نموده و در مسیر تحقیقات و انجام تز خود مورد استفاده قرار دهند. خلاصه سازی مقاله به شما کمک می کند که به جای مطالعه یک متن بلند، مطالب با اهمیت مقاله را با مطالعه یک متن کوتاه دریابید.

انواع روش های خلاصه سازی مقاله

به طور کلی مقاله را می توان به دو شیوه خلاصه نمود:

خلاصه سازی عادی یا فیزیکی: در این نوع خلاصه سازی بخش های مهمی از مقاله انتخاب می گردند و ترجمه یا گردآوری می شوند. در این نوع خلاصه سازی دخل و تصرفی در متن نویسنده مقاله صورت نمی گیرد و تنها بخش های مهم مقاله در قالب یک متن کوتاه آماده می گردد.

خلاصه سازی پیشرفته یا مفهومی: در این نوع خلاصه سازی مقاله مطالعه شده و سپس یک خلاصه مفهومی از آن تهیه می شود. در این خلاصه سازی غالبا جملات نویسنده مقاله، عینا مورد استفاده قرار نمی گیرد و تغییراتی در آنها ایجاد می گردد. لزوم انجام صحیح این نوع خلاصه سازی، تسلط کامل بر موضوع مقاله می باشد.

ارائه خدمات خلاصه نویسی مقاله و متن توسط موسسه البرز

یکی از خدماتی که در موسسه البرز به پژوهشگران و دانشجویان محترم ارائه می گردد، خلاصه سازی مقاله و متن می باشد. ما مترجمان و محققانی با رشته و گرایش های مختلف را گرد آورده ایم و به صورت حرفه ای خدمات خلاصه نویسی مقاله و متون تخصصی را ارائه می دهیم.

 یکی از عوامل موثر در تهیه یک خلاصه مناسب و مفید، تسلط شخص به موضوع مقاله می باشد. تصور اینکه شخصی بدون درک یک مقاله بتواند آن را به صورت صحیح خلاصه نماید، دشوار است. به همین منظور ما انجام سفارشات خلاصه سازی مقاله را به شخصی هم رشته و هم گرایش با شما می سپاریم. در این حالت با توجه به تسلط فرد به موضوع امکان تهیه یک خلاصه مفهومی و مفید وجود خواهد داشت.

خدمات خلاصه سازی متن در 4 قالب زیر ارائه می گردد:

·        یک متن فارسی به صورت فارسی خلاصه گردد. یعنی شما درخواست تهیه خلاصه فارسی از یک متن فارسی را دارید.

·        یک متن انگلیسی به صورت انگلیسی خلاصه گردد. یعنی شما درخواست تهیه یک خلاصه انگلیسی از یک متن انگلیسی را دارید.

·        یک متن انگلیسی به صورت فارسی خلاصه گردد. یعنی شما درخواست تهیه یک خلاصه فارسی از یک متن انگلیسی را دارید.

·         یک متن فارسی به صورت انگلیسی خلاصه گردد. یعنی شما درخواست تهیه یک خلاصه انگلیسی از یک متن فارسی را دارید.

نحوه ثبت سفارش خلاصه سازی مقاله

برای ارسال سفارش خلاصه نویسی مقاله ابتدا ثبت نام فرمایید. پس از ورد به حساب کاربری بر روی "ارسال سفارش تولید محتوا" کلیک نمایید و در صفحه باز شده روی " خلاصه سازی متن یا مقاله" کلیک نمایید. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش هزینه و زمان تحویل به صورت پیش فاکتور خدمت شما اعلام می گردد و خلاصه سازی متن یا مقاله شما پس از پرداخت آغاز می گردد.
جستحوی مقالات انگلیسی یکی دیگر از خدمات موسسه البرز می باشد که می توانید با ثبت سفارش جستجوی مقاله، مقالات مرتبط با موضوع تحقیق خود را دریافت نمایید.


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
تولید پاور پوینت از یک متن
*
*
درود بر شما من یک مقاله ترجمه شده دارم میخواستم خلاصه بشه رشته روابط بین الملل

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید