Skip Navigation Links

ترجمه تخصصی مخابرات

در موسسه ترجمه البرز، ترجمه تخصصی شاخه های مختلف مخابرات توسط مترجمان متخصص در زمینه برق مخابرات به انجام می رسد.

ترجمه تخصصی متون مخابرات

گرایش مخابرات در مقاطع تحصیلات تکمیلی به زیر شاخه های مخابرات میدان موج، مخابرات نوری، شبکه های مخابراتی، مخابرات امن و رمزنگاری و مخابرات سیستم تقسیم می شود. با توجه به زیر شاخه های گرایش مخابرات می توان گفت این گرایش از رشته مهندسی برق، خود به اندازه یک رشته وسعت دارد.
تسلط به همه این شاخه ها امری ناممکن است. بنابراین تسلط به ترجمه متون تخصصی کلیه زیر شاخه های گرایش مخابرات نیز بسیار دشوار است. لذا روش بهتر این است که مترجم را با توجه به حوزه تخصصی ای که در ان مهارت دارد، انتخاب نماییم. به عنوان مثال مترجمی که در زمینه مخابرات امن و رمز نگاری تحصیل نموده است تقریبا با مباحث مخابرات میدان موج بیگانه است چرا که این دو حوزه تفاوت های بسیاری با هم دارند.

ترجمه البرز با سابقه ای نزدیک یک دهه در امر ارائه خدمات ترجمه تخصصی برق به خوبی به مطالبی که در بالا ذکر نمودیم اگاه است. به همین سبب ما مترجمانی با گرایش های مختلف را به کارگرفته و یک تیم قوی برای ترجمه متون کلیه گرایش ها مخابرات ایجاد نموده ایم. گروه مترجمان مخابرات ما در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی متون و مقالات مخابرات، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مخابرات و ویرایش گرامری و نگارشی مقالات انگلیسی گرایش مخابرات در حال ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی رشته برق و گرایش مخابرات می باشد.

روند ثبت سفارش تا دریافت ترجمه به طور خلاصه به شرح زیر است:

1-ثبت نام فرمایید.

2-در صفحه کاربری سفارش خود را ثبت نمایید.

3-هزینه و زمان تحویل توسط اپراتور براورد و به اطلاع شما می رسد.

4-پرداخت هزینه انجام شده و کار ترجمه اغاز می گردد.

5-فایل ورد ترجمه در موعد مقرر در صفحه کاربری شما قابل دانلود می باشد.


تعداد بازدید : 1681

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید