Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " ويژگي هاي كارت امتيازي متوازن (BSC): عوامل كليدي تعيين كننده و مزاياي درك شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ويژگي هاي كارت امتيازي متوازن (BSC): عوامل كليدي تعيين كننده و مزاياي درك شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Global Journal of Business Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1000101
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
592 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



  چکیده

اين مطالعه چهار ويژگي كارت امتيازي متوازن(BSC) را در شركتهاي ثبت شده تايلندي بررسي مي كند كه شامل تبديل استراتژي به شرايط عملياتي،‌انطباق واحدهاي سازماني با استراتژي، انتقال استراتژي به كاركنان و ارائه بازخور يادگيري می باشد. هم چنين در اين مطالعه شواهدي از عوامل كليدي تعيين كننده و مزاياي درك شده هر ويژگي BSC ارائه شده است. با توجه به اين عوامل تعيين كننده، نشان داده شد كه براساس 81 پرسشنامه برگردانده شده، حمايت مديريت ارشد ارتباط مثبت با هر يك از ويژگي هاي كارت امتيازي متوازن دارد. بنابراين، حمايت، ‌عامل تسهيل كننده كليدي براي اجراي هر يك از چهار ويژگي BSC است. با توجه به نتيجه، سي و هفت كاربر BSC،‌ چهار ويژگي BSC را به عنوان منبع مزاياي مختلف مي دانند،‌براي مثال، منافع كلي، برنامه ريزي، كنترل و ارتباطات. اين مطالعه در بدنه مطالعاتي كلي تحقيق در زمينه BSC محسوب مي شود و يافته ها و نتايج از بررسي هر يك از ويژگي هاي BSC به صورت جداگانه حاصل شده است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مرور کارهای قبلی

3-روش تحقيق

4-نتایج مطالعه

5-نتيجه گيري

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Balanced Scorecard
Strategy-Focused-Organization
Top management support

ثبت سفارش جدید