Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اثر سواد اطلاعاتی در عملکرد مدیریتی: نقش واسطه حسابداری مدیریت استراتژیک و نقش تعدیلی خودکارآمدی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر سواد اطلاعاتی در عملکرد مدیریتی: نقش واسطه حسابداری مدیریت استراتژیک و نقش تعدیلی خودکارآمدی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1010411
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
260 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این پژوهش تلاش می کند تا اثر واسطه ای حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) را در رابطه بین سواد اطلاعاتی و عملکرد مدیریتی ؛ و همچنین اثر واسطه ای  خود کارآمدی را در ارتباط بین حسابداری مدیریت استراتژیک و عملکرد مدیریتی مورد بررسی قرار دهد. با استفاده از روش رگرسیون چندگانه ، پاسخ ها از 236 مدیر در موسسات بانکی در پکانبارو-اندونزی جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این پژوهش از تاثیر مستقیم سواد اطلاعاتی ، خود کارآمدی و استفاده از اطلاعات حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) بر عملکرد مدیریتی پشتیبانی کرد. تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد اثر واسطه ای کاربرد اطلاعات حسابداری مدیریت استراتژیک نشان داد که حسابداری مدیریت استراتژیک ، ارتباط بین سواد اطلاعاتی و عملکرد مدیریتی را تعدیل می کند. همچنین یافته های این پژوهش نشان داد که اثر استفاده از اطلاعات حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) بر عملکرد مدیریتی بوسیله خود کارآمدی تقویت می شود.

1-مقدمه

عملکرد مدیریتی به عنوان یک شاخص برای موفقیت مدیران در تحقق بخشیده به اهداف است و یک نکته کلیدی است که باید در طول زمان بهبود یابد. بهبود عملکرد مدیریتی می تواند از طریق بهبود فرآیند تصمیم گیری دنبال شود. در فرایند تصمیم گیری ، مدیران از اطلاعات و مهارت های تفسیر به منظور تصمیم گیری موثر استفاده می کنند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Strategic Management Accounting
Information Literacy
Self Efficacy
Managerial Performance

ثبت سفارش جدید