Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ریسک و مدیریت ریسک در حسابداری و کنترل مدیریت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ریسک و مدیریت ریسک در حسابداری و کنترل مدیریت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management Accounting Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1010935
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
350 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

وقایع اخیر جهان، با توجه خاص به بحران­ های اقتصادی جهانی، مجددا بر روی ریسک و طبیعت سیستم­ هایی که بر روی مدیریت ریسک کار می­کنند تمرکز و توجه شدید شده است. حوزه ­ای که توجه نسبتا کمی به خود اختصاص داده است، مناسبات مشترک بین کارهای ریسک، مدیریت ریسک و حسابداری و کنترل مدیریت است. این مقاله یک معرفی نسبت به مشکلات خاص "ریسک و مدیریت در حسابداری و کنترل مدیریت" را فراهم آورده است. این مقاله در مورد ریسک و روش مدیریت آن که در هر دو بخش عمومی و خصوصی تبدیل به یک ویژگی سازمانی شده است، بحث می­کند. با تغییر کارهای سازمانی، مدیریت ریسک می­تواند روش­های سازمانی مطمئنی را فراهم آورده و قانونی سازد. این کار توانایی تغییر خطوط مسئولیت ­پذیری و جوابگویی در سازمان­ها، ارائه مجدد روش خاص مدیریت شخص و فعالیت­ها را دارد. در ادامه بحث مدیریت ریسک از حالت یک مشکل در مورد نگرانی اقتصادی (ارزش ریسک، مشتق و غیره) یا حسابدارها (افشاء مسائل اقتصادی) کنارگذاشته می­شود و به مشکلی در مورد کنترل مدیریت و در نتیجه یک راه که با استفاده از آن حسابدارهای مدیریتی نیاز به اشتغال دارند، پرداخته می­شود. همچنین در این مقاله ظرفیت تاثیرات جانبی مدیریت ریسک، شامل مشکلاتی در مورد اعتماد و جوابگویی به صورت مشخص می­شود و البته تمرکز بر روی مدیریت ریسک ثانویه و دفاعی و افزایش ریسک اعتبار نیز هست.

1-مقدمه

ریسک و روش مدیریت آن در هر دو بخش عمومی و خصوصی تبدیل به یک ویژگی سازمانی شده است. از آنجا که اولین مشکل خاص تحقیق حسابداری مدیریتی بر روی مدیریت ریسک در سال 2009 منتشر شد، توجه زیادی به ریسک در حلقه­ های آموزشی، صنعت، حرفه­ ها و رسانه­ ها شده است. وقایع اخیر جهان شامل بحران­های اقتصادی جهانی، بحران­های اقتصادی که در مناطق اروپایی با آن روبرو شدند، رسوایی گوشت اسب، زلزله و سونامی ژاپن، سیل ­های تایلند و ریختن نفت در خلیج مکزیک، همگی باعث شده ­اند مجددا بر روی ریسک به طور شدیدی تمرکز شود... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Risk management
Management accounting
Management control

ثبت سفارش جدید