Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " هم پوشانی استانداردهای حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هم پوشانی استانداردهای حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
TAN Boon Seng
سال انتشار
2015
کد محصول
1012286
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
125 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مسائل مربوط به هم پوشانی استانداردهای حسابداری که توسط هیات استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB) هدایت می شود، غیر قابل توقف به نظر می رسد. این مقاله در ابتدا بررسی می کند که چرا داشتن استانداردهای ملی حسابداری ارزشمند است. با این وجود مدل اصلی حسابداری در سطح ملی به این معنی است که ممکن است منطق تا هم پوشانی بالفعل توسعه نیابد و مباحث زیادی در این زمینه مانند مباحث مربوط به مسائل پیاده سازی و حسابداری ارزش عادلانه وجود دارد. اگر هم پوشانی قانونی اهمیت پیدا کند، دانشکده بین الملی حسابداری باید تمرکز تدریس و تحقیقاتی خود را از تفاوت در استانداردهای ملی به تفاوت در پیاده سازی مجموعه ای از استانداردهای بین المللی تغییر دهد.

1- مقدمه

استفاده از مجموعه اي از استانداردهاي بين المللي حسابداري تصميم سياستي عمومي است كه مقام تصميم گيرنده حسابداري هر ملتي آن را اتخاذ مي كند. ايده اصلي هم پوشاني يا هم گوني اين است كه مقام مجري حسابداري هر كشور بايد استفاده از استانداردهاي حسابداري بين المللي را به عنوان استانداردهاي حسابداري ملي انتخاب كند. با نظري بر اين مساله دو مجموعه استاندارد حسابداري موثر وجود دارد- اصول عمومي پذيرفته شده آمريكا (US GAAP) كه توسط هيات استانداردهاي حسابداري مالي ( FASB) تهيه شده و استانداردهاي بين المللي گزارشگري مالي ( IFRS) كه توسط هيات استانداردهاي حسابداري بين المللي (IASB) تهيه شده اند و تا كنون مجموعه اي از استانداردهاي جهاني شده اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Convergence
Fair Value Accounting
International Accounting Standards Board

ثبت سفارش جدید