Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: تکنیک های کلیدی در طراحی سیستم درایو موتور در وسایل نقلیه الکتریکی

موتور در وسایل نقلیه الکتریکی خالص، تنها منبع توان است.

چکیده

موتور در وسایل نقلیه الکتریکی خالص، تنها منبع توان است. در مقایسه با موتورهای صنعتی، راه­اندازی موتورها در وسایل نقلیه الکتریکی با چالش­هایی همچون عملکرد دینامیک با سیکل­های پیش­بینی نشده، چگالی گشتاور/توان بالا برای کاهش وزن خالص وسیله­ی نقلیه، عملکرد قابل اطمینان در شرایط بروز مشکل (خانه-لنگی) در موتور برای اطمینان از عملکرد صحیح وسیله حتی در زمان عدم موفقیت مولفه­های اصلی، ضمانت مادام­العمر، بازه­ی وسیع برای کنترل سرعت و ... روبرو است. این نوشته نکات کلیدی در مورد تکنیک­های مورد استفاده برای راه­اندازی موتور در وسایل نقلیه­ی الکتریکی مانند کنترل تضعیف، دقت گشتاور، عملکردهای موتور در شرایط بروز مشکل (خانه-لنگی) در موتور و ...  را معرفی می­کند. این نوشته می­تواند بعنوان یک مرجع در طراحی سیستم راه­اندازی موتور در وسایل نقلیه­ی الکتریکی مورد استفاده قرار بگیرد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-انتخاب نوع موتور

3-اصول فنی کلیدی در سیستم درایو موتور

4-خلاصه

1-مقدمه

با کاهش منابع انرژی و افزایش آلودگی محیط زیست، تحقیق در مورد وسایل نقلیه جدید با منابع انرژی جدید از سوی دولت­ها و کارخانه­دارها مورد توجه زیادی قرار گرفته است. دولت چین سیاست­هایی را در نظر گرفته و با تخصیص یارانه به وسایل نقلیه الکتریکی و وسایل نقلیه الکتریکی دوگانه سوز به تشویق تولید انبوه وسایل نقلیه با منابع انرژی جدید می­پردازد. در این میان، تعدادی گلوگاه فنی در طراحی وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد. طراحی سیستم راه­اندازی موتور یکی از هسته­های فن­آوری است. در این نوشته، پنج فن­آوری مورد استفاده در طراحی سیستم راه­اندازی موتور در وسایل نقلیه الکتریکی معرفی شده است، شامل کنترل تضعیف، تدابیر مربوط به خانه-لنگی، دقت گشتاور، کارایی سیستم راه­اندازی موتور و محدودیت بر روی بیشترین سرعت موتور....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تکنیک های کلیدی در طراحی سیستم درایو موتور در وسایل نقلیه الکتریکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تکنیک های کلیدی در طراحی سیستم درایو موتور در وسایل نقلیه الکتریکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1000893
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
515 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Electric vehicle (EV)
motor drive system
weakening control

تاریخ انتشار در سایت: 2014-04-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید