Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: حسابداری مدیریت آب: چارچوبی برای اقدام شرکت

ترجمه فارسی مقاله در مورد حسابداری مدیریت آب، اماده دانلود است. حسابداری مدیریت آب شرکت، شاخه جدیدی در حسابداری مدیریت محیط زیست است که بمنظور حمایت از تصمیمات مدیریت شرکت و بهبود هر دو پیامدهای اقتصادی و زیست محیطی کسب و کار مرتبط با آب طراحی شده است.

 

 چکیده

به دلیل نگرانی­ها راجع به افزایش عدم قطعیت حول ذخایر آب و همچنین افزایش رقابت در تقاضا، اقدامات مربوط به آب برای کسب و کار و در کسب و کار در دهه 2010، رشد یافته است. چالش در اینجا عبارت است از چگونگی بهبود حسابداری با توجه به فقدان داده­های تفصیلی موجود که شرکت­ها می­توانند تصمیمات کسب و کار خود را در مورد امنیت آب، مازاد آب و فرصت­های مدیریت آب بر آنها استوار سازند. حسابداری مدیریت آب شرکت، شاخه جدیدی در حسابداری مدیریت محیط زیست است که بمنظور حمایت از تصمیمات مدیریت شرکت و بهبود هر دو پیامدهای اقتصادی و زیست محیطی کسب و کار مرتبط با آب طراحی شده است. این مقاله مشخص می­نماید که اطلاعات حسابداری آب مربوطه برای تصمیم­گیری، که بر گزارش­ دهی آب خارجی تمرکز می­کنند، در ادبیات موجود و اقدامات مربوط به آب موجود نیستند. مقاله حاضر، براساس هر دو ادبیات و شکاف­ ها در اقدامات آب موجود، با ارائه یک مجموعه از مسائل تحقیقاتی خاص در چارچوب­ های حسابداری آب شرکت در کنار شیوه ­های کمک به مدیریت آتی آب توسط کسب و کارها، به نتیجه­ گیری می­پردازد.

-1مقدمه

حسابداری مدیریت محیط زیست (EMA) در دهه 1990 بمنظور تاکید بر چارچوب­ های تصمیم، ابزارها و انواع اطلاعاتی که مدیران مختلف جهت مدیریت ابعاد ترکیبی اقتصادی و زیست محیطی فعالیت­های کسب و کار خود نیاز دارند، توسعه داده شد (بوریت و همکاران، 2002). اگرچه EMA قبلا جهت توجه به مولفه­های خاص زیست محیطی، همچون کربن، توسعه داده شد (بوریت و همکاران، 2011؛ شالتگر و کسوتورا، 2012؛ گیباسیر و شالتگر، 2015)، اما تنها در دوره­های اخیر یک تمرکز صریح بر مدیریت آب شرکت صورت پذیرفته است. عدم توجه در گذشته شایان ذکر است، زیرا آب یک بخش مهم از سرمایه طبیعی شرکت (هوکسترا، 2009) و برای حمایت از فعالیت­ های مستمر آن ضروری است.

با توجه به رشد بحران آب و نیاز شرکت­ها به داده ­های بهتر برای مدیریت آب (موریسون و همکاران، 2010)، مسئله تحقیق ما عبارت است از بررسی اهمیت حسابداری در چارچوب مدیریت آب شرکت. بخش شرکتی در ارتباط با فعالیت­های ارزشمند مدیریت آب همچنان بی توجه است، و اطلاعات حسابداری مربوطه بمنظور حمایت و تشویق تصمیمات بهتر مورد نیاز هستند. این مقاله ادبیات EMA را توسعه می­دهد تا یک تمرکز عینی و صریح بر آب و مدیریت آب را لحاظ نماید. بنابراین یک رشته فرعی، حسابداری مدیریت آب یا WMA، ایجاد می­شود. این مقاله سپس بررسی می­نماید که چگونه WMA می­تواند چارچوبی را برای فعالیت آبی شرکت فراهم و به مدیران در درک چارچوب­ های تصمیم که ابزارهای مختلف حسابداری آب در آنها سودمند و مفید هستند، کمک ­کند. این، با توجه به فقدان سازگاری و انسجام در رویکردهای فعلی نسبت به حسابداری آب شرکت، یک گام مهم به جلو است، که بسیاری از آنها بر شفافیت، و نه مدیریت منابع، توسط سازمان­ها تمرکز می­کنند. فقدان ابزارهایی برای پشتیبانی از تصمیمات پولی مبتنی بر آب همچنین با داده­های تفصیلی مورد تاکید قرار می­گیرد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابداری مدیریت آب: چارچوبی برای اقدام شرکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابداری مدیریت آب: چارچوبی برای اقدام شرکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Cleaner Production
سال انتشار
2017
کد محصول
1011132
تعداد صفحات انگليسی
36
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
682 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Water management accounting
Corporate water accounting
Environmental management accounting
Water

تاریخ انتشار در سایت: 2017-08-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید