Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " خودکارسازیِ اینترنت اشیاء با استفاده از ابرهای محلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خودکارسازیِ اینترنت اشیاء با استفاده از ابرهای محلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE 3rd World Forum on Internet of Things (WF-IoT)
سال انتشار
2016
کد محصول
1013702
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
870 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اخیرا، اشکال مختلفِ اصولِ رایانش ابری و به ­طورکلی، اشکال مختلف اصول فناوری­ های موجود، به موضوع مهمی تبدیل شده ­اند. این مقاله به بررسیِ استفاده از رایانش ابری در کاربردهای خودکارسازی و کاربردهای کنترلی می­پردازد. این مقاله، استدلال می­کند که ایده­ی ابرِ اینترنتیِ باز، دارای محدودیت­ هایی می­باشد و به همین دلیل برای خودکارسازی مناسب نمی­باشد. از آنجایی که خودکارسازی از لحاظ فیزیکی و جغرافیایی به ­صورت محلی انجام می­شود، ما نیز به­ طور ناگزیر مفهوم ابرهای محلیِ خودکارسازی را معرفی می­کنیم. در اینجا پیشنهاد شده است که ابرهای محلیِ فرایندِ خودکارسازی باید قادر به اجرای ویژگی­های فرایندِ خودکارسازیِ مدنظر ما باشند (بدون استفاده از هیچ­گونه منبع خارجی). بنابراین با ایجادِ حصار در لبه­ ی ابر محلی، می­توان از برقراریِ هرگونه ارتباط ورودی یا خروجی ممانعت به عمل آورد. این ابرِ محلی می­ تواند امکاناتی را برای پاسخ­گویی به نیازهای کلیدیِ امروز و نیازهای کلیدیِ آینده­ ی فرایند خودکارسازی ارائه نماید. افزودنِ مکانیزم ­هایی برای مدیریت امنیت و انتقال داده­ ها در داخل ابر، ابرِ محلیِ فرایند خودکارسازیِ را قادر می­سازد تا بتواند به نیازمندی ­های سیستم خودکارِ اینترنت اشیاء بپردازد؛ نیازمندی ­هایی از قبیل: 1) نیاز به برقراریِ قابلیت همکاری میان طیف گسترده­ ای از دستگاه ­های اینترنت اشیاء و دستگاه­ های قدیمی؛ 2) نیاز به استفاده از فرایند خودکارسازی برای برقراری ارتباطات و انجامِ رایانش کنترلی، به­ منظور تضمین یا پیش­بینیِ تاخیر؛ 3) نیاز به مقیاس ­پذیر نمودنِ آن دسته از سیستم ­های خودکاری که یکپارچه و بسیار بزرگ هستند؛ 4) نیاز به تامین امنیت و ایمنی در سیستم­ های خودکار؛ 5) نیاز به ساده­ سازیِ استفاده از برنامه ­های مهندسی؛ 6) نیاز به ادغام چندین بخش از سیستم ابری و نیاز به چابکی عملیات. اما اینکه چگونه می­توان این نیازمندی­ها را در ابرِ محلیِ فرایند خودکارسازی مدنظر قرار دارد، موضوعی است که در قالب راه­ حل­ های پیشنهادی به آن پرداخته می­شود. کاربرد مفهومِ ابر محلیِ فرایند خودکارسازی در برنامه ­ای که به کنترل آب و هوای یک محدوده می­پردازد، بسیار مورد تایید قرار گرفته است. این برنامه­ ی کنترلی شامل یک کنترل ­کننده ­ی اینترنت اشیاء، چهار حسگر اینترنت اشیاء و چهار فعال­ کننده و یک دروازه ­ی ارتباطی برای لایه فیزیکی می­باشد. این دروازه­ ی ارتباطی، به­ عنوان یک میزبان برای ویژگی­ های هسته­ ی ابر محلی عمل می­کند. این برنامه ­ی کنترل آب و هوا با استفاده از چارچوبِ منبع بازِ Arrowhead، به ­طور موفقیت آمیزی پیاده ­سازی شده است و از طراحی و پیاده ­سازیِ چند ابر محلی برای فرایند خودکارسازیِ خود نیز پشتیبانی می­کند.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Local automation clouds
IoT
SoS

ثبت سفارش جدید