35 هزار زوج دانشجو در طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند

35 هزار زوج دانشجو در طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند

به گفته معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها میزان ثبت نام زوج های دانشجو در سامانه ازدواج دانشجویی در مقایسه با سال قبل بیش10 درصد افزایش داشته است.

حجت الاسلام قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ميزان ثبت نام دانشجويان در طرح ازدواج دانشجويي گفت: در هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی 35 هزار زوج دانشجو اطلاعات خود را در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت کردند.

وي افزود: میزان ثبت نام زوج های دانشجو در سامانه ازدواج دانشجویی در مقایسه با سال قبل بیش از 10درصد افزایش داشته است كه این آمار مربوط به زوج های دانشجویی است که تاریخ عقد آنها از مهر 92 لغایت مهر 93 بوده است.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به هدیه زوج های دانشجویی که در طرح "همسفر تا بهشت" شرکت می کنند، گفت: سفر معنوی مشهد مقدس است که از طرف مقام معظم رهبری به تمامی زوج های این دوره اهداء می شود. در واقع فرصت کم نظیری برای زوج های دانشجو است که بتوانند از برکات معنوی و برنامه های فرهنگی و آموزشی این برنامه  ها بهره مند گردند.

حجت الاسلام قريشي اظهار داشت: کار اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از بهمن ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. انتخاب تاریخ سفر در اختیار زوج های دانشجو خواهد بود و جزئیات آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد و از زوج های دانشجو انتظار می رود در فرصت برنامه ریزی شده جهت تأیید ثبت نام خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها مراجعه نمایند.

تعداد بازدید : 539

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید