سرویس فکس اینترنتی رونمایی شد

سرویس فکس اینترنتی رونمایی شد

نمابر اینترنتی رایانا، سرویس جدیدی از رایانا است و به کاربران امکان می‌دهد که علاوه بر ارسال نامه الکترونیک و پیامک اینترنتی قادر به ارسال نمابر اینترنتی در همان محیط کاربری باشند. بدین ترتیب کاربران با ورود به محیط کاربری رایانا به نشانی www.rayana.ir می‌توانند مطالب خود را به صورت نمابر ارسال نمایند.

سرویس نمابر اینترنتی رایانا به صورت رایگان فعالسازی می‌شود و ارسال نمابر نیز رایگان خواهد بود. استفاده از نمابر اینترنتی رایانا علاوه بر دسترسی آسان از هر کجا و در هر لحظه برای کسانی که محل کارشان ثابت نیست این امکان را به کاربران می ­دهد که نمابر خود را تنها با ورود به محیط کاربری رایانا ارسال نمایند.

همچنين در حال حاضر، سرويس پيامک (SMS) رايانا، از امکانات متمايز رايانا است که رايگان بوده و کاربران مي‌توانند از طریق محیط کاربری رایانا، پيامک ارسال نمايند. از ديگر قابليت‌هاي رایانا، سرويس‌هاي «اعلان پيامکي ورود» و نامه‌رسان يا PushMail است. کاربران با سرويس نامه‌رسان رایانا مي‌توانند بدون اتصال به اينترنت از طريق پيامک از نامه‌هاي الکترونيکي جديد خود مطلع گردند؛ به اين‌صورت که چنانچه نامه‌ جديدي در حساب کاربران رايانا دريافت شود، موضوع و نشانی الکترونیک فرستنده آن براي کاربر پيامک خواهد شد.

این سرویس همچنین در نمایشگاه الکامپ سرویس میزبانی نامه الکترونیک خود را به‌صورت رایگان در قالب بسته ویژه نمایشگاهی ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه نامه الکترونیک اختصاصي (پست الکترونيک تحت نام دامنه) سند اعتبار يک شرکت يا سازمان محسوب مي‌شود و اغلب شرکتها براي ارتباط با مشتريان و يا همکاران خود از پست الکترونيک اختصاصي استفاده مي‌کنند، رایانا سرویس میزبانی نامه الکترونیک خود را با رعايت ايمني‌هاي لازم از قبيل حفظ امنيت حسابهاي نامه الکترونيک (ایمیل) کاربران و امکان تهيه سرويس میزبانی نامه الکترونيک (Email Hosting) برای شرکتها و سازمانها ایجاد نموده است.

شرکتهایی که صرفا خواستار استفاده از امکانات نامه الکترونيک از يک سرويس ميزباني (هاست) هستند و قصد ايجاد يک سايت بر روي اينترنت را ندارند نیز می‌توانند از بسته ویژه نمایشگاهی رایانا استفاده کنند.

سرویس میزبانی رایانا شامل امکاناتی همچون؛ نامه الکترونیک، پیامک، نمابر اینترنتی و سرويس‌هاي «اعلان پيامکي ورود» و نامه‌رسان يا PushMail است که با مراجعه به نشانی: www.rayana.ir می‌توان از جزئیات آن آگاهی پیدا کرد.

تعداد بازدید : 626

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید