ثبت نام آزمون دكتري و كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

ثبت نام آزمون دكتري و كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام برای آزمون هاي دكتري تا روز شنبه 6 دي ماه و كارشناسي ارشد تا روز شنبه 13 دي ماه تمديد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: داوطلبان اين دو مقطع مي توانند با توجه به زمان هاي اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

وي توصيه كرد : تمديد ثبت نام به منظور رفاه حال آندسته از داوطلباني كه تاكنون موفق به ثبت نام نشده اند، اعلام شده؛ اما توصيه مي شود كه داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

علوی فاضل افزود: کلیه متقاضياني كه تمايل دارند در آزمون سال 94 شرکت كنند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام آنلاين خود اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش در پاسخ به این سوال که هر داوطلب چند رشته/ محل را می تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب می تواند در دوره كارشناسي ارشد 100 رشته/ محل را از يك مجموعه امتحاني و در دوره دكتري تخصصي يك رشته را در 40 محل، براساس علاقه انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت نام کند.

وی یادآور شد: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی ، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.azmoon.org ارسال کنند تا کارشناسان اين معاونت در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

تعداد بازدید : 505

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید