تولید دستگاه بومی تقویت کننده آنتن موبایل در دانشگاه شریف

تولید دستگاه بومی تقویت کننده آنتن موبایل در دانشگاه شریف

یکی از واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف، موفق به تولید دستگاه بهبود پوشش شبکه موبایل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت نورا موج بعنوان یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف موفق به تولید دستگاه بهبود پوشش شبکه موبایل شد.

این شرکت که در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی فعالیت می کند راهکاری بر اساس مشخصات شبکه تلفن همراه ایران و کاملا بومی طراحی کرده است.

این راهکار برخلاف محصولات موجود در بازار قابلیت پیکربندی بر اساس شرایط ساختمان‌های مختلف را داراست بطوریکه استفاده از آن را در شرایط مختلف شهری و روستایی میسر می سازد.

با استفاده از این دستگاه آثار مخرب دستگاه‌های تلفن همراه که همواره نزدیک به بدن انسان است تا حد زیادی کاهش می‌یابد که این امر موجب تضمین سلامت افراد حاضر در محدوده پوشش دستگاه شده و افزایش طول عمر باطری تلفن همراه را موجب می‌شود.

این دستگاه قابلیت کاربرد در مراکز اداری و تجاری، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز اقامتی، فروشگاه‌ها، اماکن ورزشی، پارکینگ‌ها، تونل‌ها، متروها، مجتمع‌های مسکونی و... را دارد. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به دریافت سریع پیامک، بهبود در قطع و وصل شدن تماس‌ها، بهبود در نرخ ارسال دریافت اینترنت موبایل اشاره کرد.

تعداد بازدید : 612

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید